• پنجشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401030503884
  • خبرنگار : 71454

«عنکبوت مقدس» به آمریکا فروخته شد

«عنکبوت مقدس» به آمریکا فروخته شد

حق پخش فیلم «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی در آمریکای شمالی به کمپانی «UTOPIA» (یوتوپیا) رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی وایر، فیلم فارسی‌زبان «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی که به عنوان محصول مشترک دانمارک، آلمان، سوئد و فرانسه در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن رونمایی شد و بازخوردهای نسبتا خوبی هم رو به رو شد، توسط کمپانی «UTOPIA» (یوتوپیا) در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

 «عنکبوت مقدس» که در کشور اردن فیلمبرداری شده با بازی مجموعه‌ای از بازیگران ایرانی از جمله زهرا امیر ابراهیمی همراه است و روایتگر داستان واقعی سعید حنایی یک قاتل زنجیره‌ای زنان در مشهد است که در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ شمسی، ۱۶ زن را به قتل رساند و در نهایت در ۲۸ فروردین ۱۳۸۱ در مشهد اعدام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۷ ۰۶:۰۶

باسلام مگه میشه فیلمی که حاوی تصاویر،دیالوگ و ... ضدفرهنگ اسلامی وایرانی داشته باشه وامریکااونونخره؟!!!!!!! دلیل اینهمه هیاهو،محتمل بودن برنده شدن درفستیوال کن و... چیزی جزاین هست؟کاملامشخصه فیلمی ازایران راه به ایچنین محافلی پیدامیکنه که حاوی توهین وتحقیر به فرهنگ غنی ایران وایرانی باشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۰۱:۱۳

روتوش و سانسور دلیل بر اصیل بودن و نگاه به واقعیات بطن جامعه دلیل بر سیاه نمایی نیست... چیزی که در تمام محافل خصوصی بین افراد چه زن چه مرد رایج هست و بیشترین صحبت های افراد رو در بر میگیره شوخی های جنسی و استفاده از تکه کلام های جنسی هست

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۰۲:۲۰

حالا که خانم امیر ابراهیمی هم جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را گرفتن از صمیم قلب بهشون تبریک میگم و افتخار میکنم،،⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۰ ۱۵:۵۷

بیا برو بابا شا.یدم تو فرهنگ تو و غنی ایران

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۰۲:۱۸

از کدوم فرهنگ غنی حرف میزنی عمو؟ خلط موضوع نکن سرجدت

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۰

هرجا هویت و ارزش ایران و ایرانی ، اسلام و مسلمانی مورد انتقاد مغرضانه و غیرواقعی قرار گرفته باشه حتما باید جایزه گرفته شود و در آمریکا نشان داده شود تا تصویر ایران آنطور که آمریکا دوست دارد نشان داده شود. اگر راست میگن فیلم به وقت شام و بادیگارد و ... رو نشون بدن و جایزه بدن. بیشتر مجامع و سازمانهای بزرگ دنیا اولاً سیاسی و ثانیاً بازیچه دست صهیونیست ها و آمریکاست.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۱۹:۰۲

درود بر شرفت

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۱۹:۵۳

دقیقا درست زدی تو خال تعجبم از اونهایی که توهم بیطرفی دارن از آمریکا.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۸ ۱۸:۳۵

واقعا بزرگترین بی احترامی به محضر امام هشتم شعیان جهان در فیلم عنکبوت مقدس ... که در تاریخ بی سابقه بوده و ابروی شیعه در دنیا برده خدایا واقعا بدتر از این هم هست؟؟؟!!! آدم یاد کتاب آیات شیطانی می افتد چرا همه سکوت کردند ؟ چرا؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۹ ۰۷:۰۹

داستان فیلم کاملا هم براساس واقعیت نیست این فیلم که از داستان زندگی آقایی به نام سعیدحنایی ساخته شده که قاتل زنجیره ای بوده مدعی هست که این قاتل مثلا مذهبی بوده و خواسته با فساد مبارزه کنه آخه مگه کسی بخواد با فساد مبارزه کنه خودش می تونه فاسد باشه طرف به ۱۳ نفر از ۱۶ نفرکه کشته تجاوز کرده بعدشم اگه تجاوزهم نمی کرد بازهم زندگی این دیوانه ای که به هر بهانه ۱۶ زن رو کشته ارزش ساختن نداره االبته از این دیوانه ها تو کشورهای غربی خیلی بیشترهس

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۱ ۰۸:۰۴

احسنت

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۷:۲۲

بعد چرا این حرفتونو به فیلم عنکبوت که تو ایران براساس همین قصه ساخته شده نمیگید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۹ ۰۹:۱۲

قطعا فیلمی که جامعه ایرانی رو سیاه و زشت نشان بده از طرف جشنواره کن جایزه میگیره و حتما توسط آمریکا و منابع مالی صهیونیست ها حمایت میشه جای تردید نیست . اما این اثر به گفته کارشناسان بین المللی ، اثری غیر هنری ، ضعیف و حقیره و موضوع فیلم هم اونطور که ساخته شده بسیار نادر و یک دروغه بزرگه ضمن اینکه در غرب و آمریکا سوژه های این چنینی فراوانه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۹ ۲۰:۰۹

همین ک با مشارکت دانمارک و فرانسه بوده تا ته ماجرا رو چشم بسته میشه خوند. در عجبم از سازندگانش ک خودشون رو ایرانی میدونن و یک جو غیرت و وطن پرستی تو خونشون نیست. میخوای شیعه نباشی نباش دیگه چرا هویت ملی ات رو حراج میکنی؟؟؟؟ ایران رو بد جلوه بدی میخوای خودتو دقیقا تو دنیا چجوری معرفی کنی؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۹ ۲۲:۱۶

لعنت به کسی که به امام رضا اهانت کند

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۰ ۰۱:۱۷

درود بر شیعه درود وسلام ما به آقای غریب .دشمنی که روزی تورا به زهر کینه شهید کرد دیگه نمی توانه این واقعه تلخ را تکرار کنه عنکبوت مقدس نشانه حقانیت شیعه واسلام است که ازش می ترسند ودیوانه ای را بنام مسلمان جا زدند ومی خوان شیعه را بد نام کنند .شعیه بنا به آیات الهی پیروز هست وخواهد شد به فضل الهی .وشما هرچه می توانید عنکبوتهای مقدس بسازید وبه قول پیر ومرشد ما امام خمینی ره ما را بکشید که اسلام زنده تر می شود

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۰ ۱۵:۱۳

بعد جناب استاد دانشگاه ما و تئوریسین توهم توطعه و صاحب نظر در هر موضوع جنجالی درمورد سیل جوایز به فیلمهای ضد ایرانی خفه خوان گرفته اند. چرا هیچ فیلم با موضوعات دیگه جایزه نمیگیره جناب استاد؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۱ ۰۸:۲۰

به چه قیمت ؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۴ ۱۷:۱۳

اینا پولو جایزه ره میگیرن تا کشورو خراب جلوه بدن چرا نمیفهمین فاز ایناکه تعریف میک نن از فیلم رو نمیفهمم خخخ