• پنجشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401030504027
  • خبرنگار : 71536

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به لغو بازی دوستانه با کانادا

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به لغو بازی دوستانه با کانادا

فدراسیون فوتبال ایران لغو بازی این تیم با کانادا را اقدامی "یکجانبه" از سوی حریف دانست.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال کانادا ساعتی قبل با انتشار اطلاعیه‌ای از لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا خبر داد. این فدراسیون توضیحی درباره دلایل لغو این دیدار نداده است.

فدراسیون فوتبال ایران نیز در واکنش به این مساله، لغو مسابقه دوستانه میان تیم‌های ملی دو کشور را اقدامی "یکجانبه" از سوی کانادا دانست و اعلام کرد که تیم میزبان به دلایل نامعلوم این اقدام را انجام داده است. 

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال ایران آمده است: «دیدار دوستانه تیم های ملی دو کشور ایران و کانادا به دلایل نامعلوم از جانب کشور میزبان لغو شده و در موعد مقرر برگزار نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال کانادا که بر اساس قرارداد دوجانبه متعهد به برگزاری و میزبانی از این مسابقه بود علی‌رغم انجام کلیه اقدامات و مقدمات سفر همچنین تعهدات مورد اشاره از جانب فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای از لغو بازی خبر داده با این وجود جزییات و علت عدم انجام تعهدات خود در این خصوص را اعلام نکرده است.»

مسابقه دوستانه تیم های ملی ایران و کانادا قرار بود به میزبانی ونکوور در تاریخ شانزدهم خرداد برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۰

با این برنامه ریزی به نظرم علیرغم حضور بهترین ها در تیم ملی در جام جهانی قطر بدترین نتایج را خواهیم گرفت و با سه باخت سنگین مسابقات را ترک خواهیم کرد. پیشنهاد میکنم تیم ملی انصراف دهد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۵

خودتان را به کوچه علی چپ نزنید. برای همه مثل روز روشن است که خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی فعالیت کردند تا این مسابقه لغو شود.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۲۲:۲۱

تا کی باید چوب سیاست رو بخوریم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۰:۲۶

نظری ندارم. واقعا حقارت بزرگی هست.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۰:۳۷

تشکر از مسئولین. واکنش جالبی بود. شبیه اطلاعیه است. خودتون و تحقیر نکنید. قبل از اقدام کمی فکر کنید و زوایا را بسنجید. فردا جیبوتی هم‌یطرفه لغو می کنه. از ما گفتن بود.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۰:۵۳

پس لطفا سفارت کانادا خاوری را هم بامیلیاردها دلار به ایران برگردونه. اونکه پول براتون اورد خوب بود ولی به تیم ملی که رسید کاسه داغ تر از اش شدید. والا هواپیما مال اوکراین بوده مسافرا هم ایرانی بودند کانادا این وسط چه غلطی میکنه.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۱:۱۲

ایران با استرالیا بازی کنه بهتر از هر تیم اروپایی هستش.چون استرالیا به سبک انگلیس بازی می‌کنه .بعد با سنگال چون قدرت بدنی تیم ایران رو می‌سنجه یه بازی باروسیه . آرزوی افتخار برا ایران عزیز

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۲:۰۱

انشاءالله بازی های کانادا در جام جهانی با کمترین تماشاگر و ضعیف برگزار بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۸:۵۵

زمان اینکه سیاست از ورزش جدااست گذشته واگر به یک غیر ورزشی بگی کانادا ازایران همچین درخواستی داشته میگه فدراسیون فوتبال یادش رفته ما با کانادا هیچ نقطه مشترکی نداریم ودراول نباید فدراسیون قبول میکرد کشور کانادا هیچوقت به خاطر یک بازی فوتبال نمیاد سیاستش را با ایران عوض کندومتاسفم که فدراسیون وارد یک بازی باخت شد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۹:۳۶

متاسفم هنوز یاد نگرفته اید به ما اجازه نمیدهند با دنیا راحت ارتباط داشته باشیم پس باید مخفی کاری می‌کردید افسوس کی میخاد یاد بگیرید مسولین وزارت امور خارجه باید به شما یاد بدهند

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۱۲:۳۹

بازهم چوب لای چرخ گذاشتن آمریکاییها . ازالان ترسیدن به نوچه شون گفتن باایران بازی نکنید .

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۹ ۰۰:۲۰

ان شاالله با شکست آمریکا جواب این شیطنت کانادا را میدیم