• پنجشنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401030504041
  • خبرنگار : 71536

فدراسیون فوتبال ایران از فوتبال کانادا شکایت می‌کند

فدراسیون فوتبال ایران از فوتبال کانادا شکایت می‌کند

فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد از مسئولان فدراسیون فوتبال کانادا به علت لغو یک طرفه بازی دوستانه دو تیم شکایت کند و مبلغی را به عنوان غرامت مطالبه کند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال کانادا ساعاتی قبل از انتشار اطلاعیه‌ای از لغو دیدار دوستانه میان تیم ملی فوتبال کانادا و ایران خبر داد. 

فدراسیون فوتبال ایران نیز در واکنش به این مساله، لغو مسابقه دوستانه میان تیم‌های ملی دو کشور را اقدامی "یکجانبه" از سوی کانادا دانست و اعلام کرد که تیم میزبان به دلایل نامعلوم این اقدام را انجام داده است. 

محمد جماعت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران گفته که این فدراسیون از طریق مجاری قانونی پیگیر دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال کانادا شده است. او گفته که در قرارداد میان طرفین، مبلغی به عنوان غرامت گنجانده نشده چرا که هزینه‌ها و درآمد طرفین متفاوت است. او اعلام کرد این فدراسیون جمع درآمدها و هزینه‌های خود را به عنوان مبلغ غرامت از این فدراسیون پیگیری خواهد کرد.

حمید استیلی روز گذشته گفته بود اگر ایران در مسیر برگزاری این بازی سنگ‌اندازی کند، باید جریمه هنگفتی را پرداخت کند و به هر نحو ممکن باید این دیدار برگزار شود اما به نظر می‌رسد کانادایی‌ها نهایتا برای لغو این بازی به جمع بندی رسیده‌اند و باید دید جریمه‌ای شامل حال فدراسیون فوتبال این کشور می شود یا نه. 

مسابقه دوستانه تیم های ملی ایران و کانادا قرار بود به میزبانی ونکوور در تاریخ شانزدهم خرداد برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۲۲:۰۱

آقایان محترم، شما خودتان جو سنگین حضور زد انقلاب را در کانادا ندیده اید؟ آیا شما که با کشور کاناد روابط سیاسی ندارید و اون نخست وزیر کانادا که همیشه علیه شما موضع گیری میکند را نمیشناید؟ پس با چه منطقی حاضر شدید به این بازی تن در بدهید؟ چون یک مشت بی سواد و فوتبالیست بی سواد تر قدیمی که اسمشان پیش کسوت است فوتبال این مرزو بوم را با خاک یکسان کرده اید. و من الله توفیق.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۵ ۲۲:۱۹

غرامت هم بگیرید که چه شود. قضیه هواپیمای اوکراینی را ول کن نیستند. کسانی که همه افراد خانواده شان را توی هواپیما از دست داده اند جمع شده اند و نخست وزیر کانادا هم از فدراسیون فوتبال کشورش انتقاد کرده. آنها معتقدند این کار نمک پاشیدن روی زخم داغداران هواپیمای اوکراینی است

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۰۰:۰۸

حتما حتما شکایت کن! باشه! 😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۱۱:۰۳

این تاوان کشتن 180 نفر ادم بی گناه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۱۲:۱۱

دلیلش که مشخصه! نهایتا حقی برای ایران قائل نخواهند شد.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۰۶ ۱۴:۵۲

سلام چرا مسئولین به دنبال غرامت هستند ما باید به دنبال تعلیق فوتبال کانادا بابت دخالت سیاسیون کانادا در فوتبال باشیم و گرنه غرامت به چه دردی می خورد