• یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401030805461
  • خبرنگار : 50295

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اجازه ندهیم خاطرات دوران دفاع‌مقدس به فراموشی سپرده شود

اجازه ندهیم خاطرات دوران دفاع‌مقدس به فراموشی سپرده شود

ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که خاطرات دوران دفاع‌مقدس در برهه کنونی به فراموشی سپرده شود.

امرالله حسنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آنچه ما را برای نجات آینده دنیا امیدوار خواهد کرد، ایمان است که شهید آوینی نیز در این خصوص ایمان را نجات‌بخش آینده دانسته است، افزود: مقوله ایمان برای نجات آینده پیرامون‌مان را در دوران دفاع‌مقدس به ویژه اویل جنگ و در حماسه آزادسازی خرمشهر به عینه مشاهده کردیم.

وی با تاکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر یکی از حماسی‌ترین اتفاقاتی بود که رخ داد و به همین خاطر نباید این دوران و دوران پس از آن که منجر به دفاع هشت ساله شد، در اذهان عمومی به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: وقتی به استراتژی جنگ ایران و عراق نگاه می‌کنیم، به عینه درمی‌یابیم که این جنگ، نبرد ایران اسلامی در برابر همه کفر بوده و صدام فقط یک نماد در این جنگ  بود.

این مسئول با یادآوری اینکه بسیاری از اتفاقاتی که در دوران دفاع‌مقدس رقم خورد، با محاسبات دنیایی مطابقت نداشت، تصریح کرد: روی دادن چنین اتفاقاتی در دوران دفاع‌مقدس، حاکی از امداد الهی داشت که نمونه بارز آن را می‌توان در عبور رزمندگان اسلام از اروند خروشان دانست که به زعم کارشناسان حوزه جنگ، یک رخداد بی‌نظیر و خارج از محاسبات دنیوی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در شرایط کنونی هزینه‌های میلیاردی در حوزه فرهنگ انجام می‌دهد تا بتواند آنچه را که مطلوب خود می‌داند، به خورد ما بدهد، خاطرنشان کرد: بدون شک در جنگ فرهنگی با دشمن نیز شاهد یک رویارویی نابرابر هستیم و فقط با یاری خداوند قادر خواهیم بود برای جبهه انقلاب توفیقاتی را به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha