• یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401030805757

"تعجیل پرواز" واژه جدید فرهنگ لغت شرکت‌های هواپیمایی!

"تعجیل پرواز" واژه جدید فرهنگ لغت شرکت‌های هواپیمایی!

ایسنا/فارس تقریبا همه کسانی که تجربه سفر با خطوط هواپیمایی داخلی را دارند، با تاخیر در انجام یک پرواز، حتی برای ساعات بسیار طولانی مواجه بوده‌اند اما اکنون با واژه جدیدی در فرهنگ لغات شرکت‌های هواپیمایی مواجه شده‌ایم؛ واژه تعجیل در پرواز!!

یکی از شهروندان طی تماس با ایسنا گفت: براساس اعلام یکی از شرکت‌های هواپیمایی، پروازی که قرار بوده ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه دوشنبه ۹ خرداد به مقصد کیش انجام دهد، با تعجیل، ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ظهر همان روز انجام خواهد شد!!

این شهروند که خود را احمدی معرفی کرد، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی، بلیطی از طریق شرکت ... پرواز، از شهر شیراز به مقصد کیش برای ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شامگاه ۹ خرداد خریداری کرده است اما شرکت فروشنده به او پیام داده که این پرواز با تعجیل مواجه شده و ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ظهر همان روز انجام می‌شود.

او با انتقاد از اینکه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، به هیچ عنوان حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: شخصا روز دوشنبه ۲ امتحان دارم و سفرم به کیش هم تفریحی نیست؛ لذا کل برنامه زمانبندی ما به هم خواهد خورد.

احمدی ضمت ابراز تعجب از وارد شدن واژه جدید "تعجیل" به فرهنگ لغات شرکتهای هواپیمایی، گفت: متاسفانه تا دوشنبه هفته آینده هیچ پروازی برای کیش نیست و این موضوع باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای همه کسانیکه در پرواز ... شرکت ...، بلیط خریداری کرده‌اند، خواهد شد.

این شهروند، که ایمیل و پیامک "تعجیل پرواز" را هم برای ایسنا ارسال کرده است، گفت: امیدواریم که مسئولان شرکت‌های هواپیمایی تنها به سود خود فکر نکنند بلکه اندکی متوجه برنامه ریزی مردم هم باشند.

به گزارش ایسنا، دفتر شرکت صادرکننده بلیط این مسافر، در تماس تلفنی خبرنگار ایسنا، موضوع تعجیل را تائید و اضافه کرد که این بحث مربوط به یک پرواز نبوده و تمام پروازهای شرکت ... برای روز دوشنبه ۹ خرداد، با تغییر ساعت مواجه شده است.

شرکت مذکور تاکید کرد که تعیین زمان پرواز و ممانعت از تاخیر یا تعجیل پرواز، در اختیار آژانس‌های مسافرتی چارتر کننده پروازها نیست.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های هواپیمایی طی ۲ سال شیوع اپیدمی کرونا، به بهانه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها بخش پذیرایی را از لیست خدمات خود حذف کردند و برخی تاکنون حاضر به بازگرداندن این خدمت نشده‌اند. این در حالیست که هیچ یک از شرکت‌ها، دستورالعمل‌های مرتبط با کاهش ۵۰ درصدی تعداد مسافر را اجرایی نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha