• یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401030805873
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

کمک بیش از ۳ میلیارد ریالی خیران در جشن روز نسیم مهر شهرکرد

کمک بیش از ۳ میلیارد ریالی خیران در جشن روز نسیم مهر شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در جشن نسیم مهر مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و تعهد مالی جهت کمک به خانواده زندانیان جمع آوری شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا حیدری هشتم خردادماه در جشن نسیم مهر شهرکرد، ضمن قدردانی از خیرین در  حمایت از خانواده زندانیان، اظهار کرد: آسیب دیدگان واقعی خانواده‌های زندانیان هستند که هیچ نقشی در جرم سرپرست خانواده ندارند، اما به صورت غیرمستقیم مجازات می‌شوند و بار سنگینی از نگاه منفی جامعه و مشکلات اقتصادی را توامان بدوش می‌کشند.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ خانواده از زندانیان استان تحت پوشش خدمات حمایتی، معیشتی و مشاوره‌ای انجمن‌های حمایت هستند و در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد ریال کمک هزینه شامل سبدهای معیشتی، پوشاک، لوازم منزل، نوشت افزار و ... دریافت کرده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده زندانیان ادامه داد: توسعه اشتغال اولویت اول سازمان زندان ها در سال ۱۴۰۱ است و در همین راستا در سال گذشته کارگاه‎‌های تولیدی برای زندانیان و خانواده آنان گسترش یافته است .

حیدری به کمک ۲۶ میلیاردی به زندانیان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴ میلیارد ریال از این مبلغ دستمزد اعزام به کار زندانیان بوده است .

وی با اشاره به آزادی ۷۷ نفر از زندانیان با کمک انجمن حمایت زندانیان شهرکرد، بروجن و لردگانف تصریح کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان بازوی انجمن حمایت در ایجاد چتر حمایتی برای خانواده زندانیان هستند.

مدیرکل زندان‌های استان ادامه داد: در سال گذشته ۱۰ دوره آموزشی در موضوعات مختلف برای خانواده‌ها برگزار شده است تا از آسیب به خانواده زندانیان پیشگیری شود.

حیدری ضمن تشکر از خیرین، نماینده اصناف، مسئولان استانی و هنرمندان که بخشی از فروش آثار خود در نمایشگاه قاب مهربانی را به خانواده زندانیان اختصاص دادند، تصریح کرد: در جشن نسیم مهر مبلغ ۳  میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و تعهد مالی جهت کمک به خانواده زندانیان جمع آوری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha