• یکشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401030806108
  • خبرنگار : 71536

سیدصالحی: آن آقایان را به خدا واگذار کردم

سیدصالحی: آن آقایان را به خدا واگذار کردم

سرپرست شهرخودرو بدون اسم بردن از فرد خاصی، با اشاره به کسانی که چوب لای چرخ این تیم گذاشتند، گفت که آن افراد را به خداوند واگذار می‌کند.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی سیدصالحی، سرپرست شهرخودر بعد از شکست ۲ بر یک این تیم مقابل پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته یک گفت: مردم دیدند که واقعا غریب بودیم. حق بازیکنان ما این نبود. دیدید که پنالتی صددرصد سالم ما را نگرفتند. در بازی استقلال، زبیر نیک‌نفس باید اخراج می‌شد. در بازی با پیکان هم بازیکن این تیم باید اخراج می‌شد. از ابتدای فصل، یک سری آدم بلایی سر تیم ما آوردند که واقعا مظلوم واقع شدند. ما فوتبالی بازی کردیم که از تیم‌های دیگر بهتر بودیم. نفت مسجدسلیمان گل آفساید می‌زند. مگر می‌شود ۲۹ هفته اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. الان بعد از بازی کارشناس داوری می‌گوید که به نفع ما خطا شده. آن داور چطور می‌خواهد جبران کند؟

وی درحالی که از عصبانیت صدای خود را بالا برده بود، گفت: ما از ابتدای فصل گفتیم غریب و تنها هستیم. ما هیچ کسی را نداریم. کسانی را که این تیم را به آن روز انداختند، به خدا واگذار می‌کنم. می‌دانم چه آدم‌هایی چه کارهایی کردند. اگر پا روی دم ما بگذارند، می‌گویم چه کار کردند. ما سقوط کردیم اما منتظر مصاحبه دوستانی هستم که این بلا را سر تیم ما آوردند.

سرپرست شهرخودرو در واکنش به اینکه چرا اسامی کسانی را که این تیم را حمایت نکردند، به زبان نمی‌آورد، گفت: من الان نمی‌دانم دنبال چه هستید. کدام رسانه حق ما را گرفت و گفت که حق این تیم در ۲۹ هفته خورده شده است. من آن آقایان به را به خدا واگذار می‌کنم. هوادار مشهدی باید بداند که چه اتفاقاتی در مشهد رخ داد که ما در بازی با مس رفسنجان غایب بودیم. مگر می‌شود یک تیم به خاطر اعتصاب در بازی لیگ برتری حاضر نشود؟ مگر چنین چیزی داشتیم؟ یک نمونه نشان دهید؟ مگر می‌شود ما در ورزشگاه ثامن الائمه بازی کنیم و تیم نساجی در ورزشگاه امام رضا میزبانی کند؟

سیدصالحی ادامه داد: کدام ارگان باید پشت سر تیم باشد؟ آیا هیات فوتبال استان حامی تیم ما بود؟ در همه شهرها هیات فوتبال حامی تیم است. مرتب گفتند تیم را از آقای حمیداوی می‌گیریم. می‌گفتند تیم را از شما می‌گیرند، چطور اسپانسر شهرخودرو شویم؟ اگر در بازاری به دروغ بگویند که فلانی ورشکسته شده، کسی با او کار می‌کند؟ در بازی با استقلال زبیر نیک نفس اخراج نشد. خواهش می‌کنم آمار اشتباهات داوری علیه ما را مشخص کند. آیا حق ما سقوط به لیگ دسته یک بود؟ چطور می‌خواهیم جواب این جوان‌ها را بدهیم. من از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهش کردم که داورانی را برای ما بگذارند که باتجربه‌تر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha