• دوشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401030906167
  • خبرنگار : 50204

رئیس کل دادگستری استان:

تولیدکننده نماها جایی در استان مرکزی ندارند/ مدیران نباید سد راه تولیدکنندگان باشند

تولیدکننده نماها جایی در استان مرکزی ندارند/ مدیران نباید سد راه تولیدکنندگان باشند

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متاسفانه عده ای وجود دارند که تولیدکننده واقعی نبوده و سبب ایجاد اخلال در حوزه تولید می شوند، این افراد دشمنان نظام تلقی می شوند، که البته با قاطعیت دستگاه قضایی، این افراد جایی در استان نخواهند داشت.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی عصر روز یکشنبه ۸ خرداد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اظهار کرد: بافت های فرسوده و ناایمن شهر باید شناسایی و اعلام شود و دادستان نیز باید به این مهم ورود کند تا شاهد حادثه دیگری همچون متروپل در کشور نباشیم و بتوانیم حقوق و امنیت عامه را تامین کنیم.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و اصلاح یارانه ها افزود: باید از مردم، تولیدکنندگان و مسئولین استان تشکر کرد که جهت اجرای هرچه بهتر این سیاست مهم دولت حرکت کردند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال و در جهت اجرایی شدن این شعار، نیاز است یک ارزیابی با مدیریت معاونت اقتصادی استاندار انجام شود. باید بررسی شود که سال قبل در حوه دانش بنیان و افزایش تولید در چه مرحله ای بودیم و در این ۳ ماه ابتدایی سال به چه مرحله ای رسیدیم و اقدامات چقدر منجر به کار اساسی و علمی و تولید محصول شده است. برآیند این ارزیابی باید در جلسه آینده ستاد اعلام شود.

موسوی اضافه کرد: در سطح استان و مجموعه مدیریتی، منع درون استانی وجود ندارد و مشکلات بیشتر در بعد ملی است که سرازیر به استان شده است، مشکلات موجود باید شناسایی و بررسی شود تا به یک قاعده مشخص در این راستا برسیم.

وی ادامه داد: انبارهای اموال تملیکی و گمرک نباید کالاهایی که قابلیت استرداد دارند را نگه دارد تا فاسد شوند چراکه با این اقدام مدیون مردم خواهند بود، اگر این اموال جای استفاده دارد باید استفاده شود و در غیر این صورت باید ضبط شود. بسیاری از اموال به سبب نبود مدیریت خوب ضایع و فاسد شده اند و باید مشکل در این خصوص شناسایی و بررسی و پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی یک قطب صنعتی در کشور است، اظهار کرد: می طلبد در این راستا فعال تر عمل کنیم، و در تمام استان در دادسراها و دادگاه ها شعب تخصصی ویژه رسیدگی به امور تجاری و صنعتی و رفع مشکلات این بخش تشکیل شده و بنا بر این است که تسریع در رسیدگی صورت گیرد. لذا نگاه ها باید به سمت گره گشایی باشد و مدیران سد راه و سوهان روحی بر جان تولیدکننده نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha