• دوشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401030906347
  • خبرنگار : 30188

انواع مبل شنی

انواع مبل شنی

مبل شنی بزرگ یکی از محصولاتی می باشد که در محیط های پذیرایی، اتاق های خواب جوانان و همچنین به منظور مبل شنی گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اینتکس تهران، مبل شنی به طور کلی با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که به نسبت مبل های تک نفره دارد برای استفاده های گوناگون مورد توجه قرار می گیرد و به همین خاطر از همان ابتدای ورود به بازار توانسته است حجم بالای فروش را به خود اختصاص دهد . این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی ساخته می شوند که از جمله آن ها می توان به مبل شنی کودک و نوجوان، مبل شنی بزرگسال و مبل شنی سایز بزرگ یا همان بین بگ های شرکتی اشاره داشت. در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید مبل شنی در اختیار شما بگذاریم تا به بهترین تصمیم گیری دست پیدا کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ابتدا باید به سراغ افرادی برویم که به طور کلی با این محصولات آشنایی ندارند و بهتر است آشنایی ابتدایی به آن ها بدهیم. مبل شنی چیست ؟ این سوالی است که بسیاری از افراد در هنگام شنیدن این اسم از ما می پرسند. باید بگوییم که مبل شنی همان صندلی های راحتی می باشند البته در اندازه های بزرگ تر که هیچ گونه چوبی در ساخت آن ها بکار نرفته است و ماده اصلی تشکیل دهنده آن ها یونولیت های خرد شده مخصوص به همراه روکش های پارچه ای یا چرمی می باشد. این محصولات در نمونه های گرد، بیضی و همانند صندلی های پذیرایی ساخته می شوند و ظرفیت های یک، دو و حتی سه نفره را به خود می گیرند که انتخاب آن ها می تواند بستگی به سلیقه شخصی و همچنین کارایی که از آن ها انتظار دارید، داشته باشد.

مبل شنی بزرگ خزدارانواع مبل شنی

همانطور که در بخش گذشته اشاره ای به جنس بدنه مبل های شنی داشتیم باید به صورت دقیق تر توضیح دهیم که این محصولات در داخل کشور نیز فناوری تولید دارند و توسط برند اینتکس تهران به فروش می رسد. به همین خاطر فروشگاه اینتکس تهران این امکان را فراهم آورده است تا به صورت اختصاصی بتوانید محصول مورد نظر خود را در سایز و جنس بدنه متنوع سفارش دهید. جنس بدنه خزدار از سری مبل های شنی پر طرفدار می باشد که در برخی مبل های شنی بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر راحتی، دارای زیبایی منحصربفردی می باشد که به محیط های پذیرایی خانه های امروزی می تواند زیبایی خاصی را ببخشد. مبل شنی خزدار نیز در دو نوع خز بلند و کوتاه تولید می شود که در هنگام خرید باید به تمامی این نکات توجه داشت، خز استفاده شده در ساخت این محصولات کاملا استاندارد و بدون پرز می باشد اما یکی از معایب مبل شنی خزدار را می توان حساسیت برخی افراد به خز دانست که موجب بروز حساسیت و عطسه می شود. پس توصیه می شود قبل از خرید به صورت حضوری از عدم حساسیت شخصی به این نوع مبل های شنی اطمینان حاصل نمایید و در صورت بروز حساسیت می توانید از مدل های چرمی و جیر استفاده نمایید.

مبل شنی بزرگ دست دوم

مبل شنی از سری محصولاتی می باشد که خرید و فروش دست دوم آن به دلیل عمر طولانی مدتی که دارد رواج پیدا کرده است و افراد شاید به دلایل شخصی اقدام به فروش و یا تعویض مبل شنی خریداری شده می کنند.

انواع مبل شنی

خرید مبل شنی بزرگ

خرید مبل شنی باید از مراکز معتبر فروش صورت بگیرد و البته بهترین انتخاب برای این محصولات را می توان خرید مستقیم از تولیدی دانست. در ایران تولید مبل شنی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی شناخته می شود که خرید از آن می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. این فروشگاه دارای تنوع بسیار گسترده می باشد که دست شما را برای انتخاب مد نظرتان از میان صدها مدل به خوبی باز می گذارد. علاوه بر آن یکی از مزیت های سفارش از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران را می توان سفارش اختصاصی مبل شنی دانست. جایی که شما می توانید از میان جنس های بدنه، یکی را به انتخاب خود به همراه رنگبندی مورد نظرتان سفارش دهید و مبل شنی مد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و تحویل داده می شود، کاری که برای اولین بار است در ایران صورت می گیرد و مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است. علاوه بر موارد ذکر شده، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای پس از خرید نیز می تواند خیال شما را به طور کلی راحت نماید و علاوه بر سفارش گذاری اینترنتی، قابلیت خرید حضوری نیز وجود دارد. برای مشاهده جدیدترین مدل های مبل شنی و بین بگ می توانید به دسته بندی مبل شنی در همین وب سایت مراجعه کرده و علاوه بر مشاهده ریز جزئیات محصولات از مشاوره رایگان قبل از خرید نیز برخوردار شوید.

منبع: https://www.intextehran.ir

شماره فروشگاه: ۰۲۱۴۴۳۸۴۰۸۰

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha