• دوشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401030906720
  • منبع : نمایندگی سمنان

برپایی تورهای احیاء بنگاه‌های تعطیل در ۴ استان کشور

برپایی تورهای احیاء بنگاه‌های تعطیل در ۴ استان کشور

ایسنا/سمنان مسوول حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری از راه‌اندازی تورهای احیاء بنگاه‌های اقتصادی در چهار استان کشور خبر داد و گفت: این تورها در دیگر استان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

مصطفی رضوی در نشست این نهضت در استان سمنان گفت: این نهضت پیرو فرمایش مقام مظم رهبری به‌منظور حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان در دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رفع هرگونه مانع در عرصه تولید از اهداف نهضت احیا واحدهای راکد است، افزود: عمده مشکلات صنایع کشور حقوقی، بانکی و تأمین مالی است.

مسوول حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، به جبهه‌ "تأمین مالی" در نهضت احیا اشاره و تصریح کرد: سیاست احیاء تنها به تزریق سرمایه محدود نمی‌شود بلکه تداوم فعالیت واحدهای احیاء شده نیز در اولویت است.

رضوی تاکید کرد: با توجه به اهمیت واحدهای تولید برای کشور، مشکلات این واحدها با قید فوریت بررسی و مصوبات در کمترین بازه زمانی اجرایی می‌شود.

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری گفت: راه‌اندازی تورهای احیاء بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی در این زمینه است و  تاکنون تورهایی در استان‌های قزوین، البرز، گیلان و فارس برگزار شده است.

به گفته رضوی، این تورها پس از بررسی مشکلات واحدهای مشکل‌دار، اقدام به رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی می‌زنند.

مسوول حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد تولیدی را دغدغه دولت سیزدهم برشمرد و افزود: با استفاده از مدیران جهادی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود امید می‌رود مشکلات صنایع حل و فصل شود.

وی تاکید: در حال حاضر مهمترین برنامه دولت سیزدهم، راه‌اندازی و  احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل متناسب با نیازهای کشور است.

برپایی تورهای احیاء بنگاه‌های تعطیل در ۴ استان کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha