• سه‌شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401031007712
  • منبع : نمایندگی همدان

ورزش‌های الکترونیک در معرض توجه؛ 

رونمایی از مستند ورزش‌های الکترونیک و تجلیل از گیمرهای برتر استان همدان 

رونمایی از مستند ورزش‌های الکترونیک و تجلیل از گیمرهای برتر استان همدان 

ایسنا/همدان آیین رونمایی از مستند ورزش‌های الکترونیک همدان در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد و از گیمرهای برتر کمیته ورزش های الکترونیک استان در بخش های فیفا و پی اس در حضور مسئولان دستگاه ورزش و ورزش‌های همگانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، در مراسم رونمایی از مستند ورزش های الکترونیک همدان موسوم به «مستندمسابقات پروتایم» هم‌چنین از تلاش‌های احمد بهرامی تهیه کننده تلویزیونی و مالک شبکه اینترنتی اورانوس و کادر وی بابت ساخت مستند ۲۴ قسمتی ورزش های الکترونیک همدان تجلیل به عمل آمد.

مستند مسابقات پروتایم یکی از رویدادهای مهم کمیته ورزش های الکترونیک استان همدان بود و پروسه برگزاری مسابقات و فیلم‌برداری و تهیه مستند در حین اجرای مسابقات را دنبال می‌کرد و یکی از عوامل استقبال چشم‌گیر گیمرهای همدان از این رویداد، خاص بودن مستند و نوع برگزاری مسابقات بود که در نهایت از این مستند در جلسه برگزار شده رونمایی شد و به زودی از طریق فضای مجازی و هم‌چنین صداوسیما پخش خواهد شد.

مستند مسابقات پروتایم با حضور ۳۵ بازیکن برتر استان در بخش های فیفا ۲۰۲۲ و پی اس ۲۰۲۲ برگزار شد که در نهایت امیرمحمد غلامی جلال مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات فیفا را تصاحب کرد تا نشان دهد در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد و مسعود اعلایی مقام دوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد و مجتبی حمزه‌ای رتبه سوم مسابقات را کسب کرد.

هم‌چنین در بخش پی اس، سینا کلهری قهرمان این دوره از مسابقات لقب گرفت و نوید ذوقیان و حسام ریحانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

سینا بیدمشکی، رئیس کمیته ورزش های الکترونیک استان همدان در پایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیات ورزش های همگانی، اظهار کرد: استان همدان پتانسیل بسیار بالایی در ورزش های الکترونیک کشور دارد و می‌تواند استانی پیش‌رو در این زمینه باشد.

وی افزود: قهرمانان و گیمرهای همدانی با توانایی بالایی که دارند می‌توانند چشم به کسب مقام‌های کشوری داشته باشند زیرا ورزش الکترونیک از رشته‌های مدال آور و مهم حال حاضر کشور محسوب می‌شود و در بازی های آسیایی حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha