• سه‌شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401031007825
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ‌کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال‌وبختیاری ویژه برنامه‌های دهه‌ کرامت در این استان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه ۱۰ خردادماه در جلسه بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه ۳۰ کانون عمومی در سطح استان به ۶۰ کانون‌ رسیده است، اظهار کرد: کانون‌های خدمت عمومی ارائه دهنده خدمات عمومی به مردم هستند؛ همچنین ۲۰ کانون خدمت تخصصی نیز به ۲۰۰ کانون افزایش یافت که در سطح شهرستان‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۵۰۰ خادمیار ثبت شده در سامانه، ادامه داد: از این تعداد، چند صد خادمیار مجددا دعوت شدند که کارهای گزینش آنان تکمیل شد و قریب به ۲۰۰۰ خادمیار فعال آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حجت‌پناه تصریح کرد: امسال مقرر شده است که برنامه‌های ‌شهرستان‌ها با محوریت شبکه خادمیاری استان در خود استان برنامه‌ریزی شود و سیاست جدید این است که این برنامه‌ریزی‌ها تمام نقاط استان و طیف متنوعی از خدمات را پوشش دهد و عطر وجود مقدس امام رضا(ع) به مدد فعالیت و خدمت‌رسانی خادمان پراکنده شود. 

حضور خادمان رضوی در ۱۳۰ برنامه در سراسر استان

در ادامه، محسن کاووسی، رئیس شبکه جوانان رضوی استان بیان کرد: امسال خادمان رضوی به مدت ۱۰ روز میهمان استان ما هستند و بیش از ۱۳۰ برنامه شهرستانی با حضور این خادمان پیش‌بینی شده است که برای این مهم نیازمند همکاری و همدلی تمامی ادارات و دستگاه‌های استان هستیم؛ از فردا بعد از ظهر برنامه استقبال گسترده از خدام رضوی در پلیس راه شهرکرد با حضور مسئولان و مردم و اقشار گوناگون برگزار می‌شود و کاروانی در سطح شهر به راه می‌افتد.

وی با ذکر اینکه در روز پنج‌شنبه صبح در تپه نورالشهدای شهرکرد برنامه اهتزاز پرچم منقش به نام علی بن موسی الرضا(ع) با حضور خادمان رضوی برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه خادمان میهمان شهرستان‌ کیار هستند و شامگاه جمعه ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار خواهد شد. خادمان در روز شنبه میهمان کوهرنگ و در روز یکشنبه ۱۵ خردادماه میهمان شهرستان بن هستند و در روزهای بعدی دهه کرامت یکایک شهرستان‌ها شاهد برنامه‌های خوبی خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha