• چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401031107966
  • منبع : نمایندگی زنجان

سردار اشتری تاکید کرد

مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند نه در مقابل خود

مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند نه در مقابل خود

ایسنا/زنجان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند نه در مقابل خود، تاکید کرد: پلیس حامی مردم بوده و مردم در مواجهه با مشکلات به پلیس مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین اشتری شامگاه روز گذشته (۱۰ خردادماه) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تامین امنیت و آرامش عمومی به عنوان ستون اصلی و تاثیرگذار در خدمت‌گزاری به مردم است.

وی با بیان اینکه شاخص خدمت‌گزاری به مردم وجه‌تمایز مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: تدابیر مقام معظم رهبری سرلوحه مجموعه انتظامی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دو حوزه بسیار مهم پلیس ابراز کرد: بحث امنیت مردم، احساس امنیت مردم، امنیت اقتصادی و امنیت جاده‌ها، شهرها و روستاها، امنیت مرزها در جمهوری اسلامی برای پلیس مهم است و دومین مسئله مهم برای پلیس خدمت‌رسانی به مردم است.

سردار اشتری با اشاره به کمک‌های پلیس به مردم و دولت در زمان همه‌گیری کرونا عنوان کرد: خدمت به مردم یک امر مهم برای کارکنان انتظامی است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه امنیت و احساس امنیت و خدمت‌رسانی به مردم کارهای بزرگی صورت گرفته است، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، رهبری فرمانده معظم کل قوا، هوشیاری مردم و تلاش پلیس، امنیت خوبی در کشور برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در جاهایی که به حقوق مردم تعرض شده، برخوردهای خوبی توسط پلیس انجام گرفته است، افزود: پلیس مجرمان را تحویل مقام قضائی می‌دهد و برخورد دستگاه قضائی موثر بوده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت در کشورمان هر روز ارتقاء پیدا می‌کند، اظهار کرد: پلیس برای ارتقاء امنیت، گزینش، عضویابی و جذب نیروهای متخصص و مخلص را در دستور کار خود قرار داده است.

اشتری با اشاره به جذب هر ساله نیروی جوان، متعهد، باسواد و مکتبی در مجموعه انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت‌ها، تصریح کرد: تلاش همه جانبه برای بروز شدن تجهیزات و امکانات در اجرای بهینه ماموریت‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری به مردم یک توفیق الهی است، افزود: امروز با وجود پیچیدگی محیط جرم، پلیس به واسطه بهره‌مندی از دانش روز و ایمان و اعتقاد قوی در زمینه پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله با جرم در فضای مجازی و غیرمجازی پیشتاز است.

این مسئول با بیان اینکه هوشیاری مردم باعث خنثی شدن توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم و پلیس شده است، افزود: ساختار سازمانی پلیس متناسب با شرایط ارتقاء پیدا کرده است و تمامی این‌ها به لطف فرمانده معظم کل قوا بوده است.

وی با بیان اینکه با موافقت رهبری ساختار اداری پلیس ارتقاء پیدا کرده است، ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری می‌کند.

اشتری با بیان اینکه اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول بوده است، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش تاثیرگذاری دارند.

وی بیان کرد: در کشف جرائم کارهای بسیار خوبی انجام شده است و روند، روند مطلوبی است، اما ما به این امر راضی نیستیم و در کشور کارهای بزرگی در راستای پیشگیری از جرائم، احساس امنیت باید انجام شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم قدردان زحمات پلیس هستند، تصریح کرد: اظهار رضایت و خرسندی مردم از پلیس در سامانه ۱۹۷ رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند نه در مقابل خود، تاکید کرد: پلیس حامی مردم بوده و مردم در مواجهه با مشکلات به پلیس مراجعه می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در استان زنجان به برکت مردم ولایت‌مدار و حسینی و تلاش پلیس، روند ارتقاء امنیت رو به رشد بوده است.

اشتری با بیان اینکه سردار طراقیه یکی از فرماندهان خوب و توانمند و با تجربه انتظامی است، ادامه داد: سردار طراقیه باید این مسیر رشد امنیت در استان زنجان را با شتاب بیش از پیش ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha