• چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401031108398
  • خبرنگار : 30188

خرید طلایی با کدهای تخفیف جذاب

خرید طلایی با کدهای تخفیف جذاب

امروزه در دنیای مدرن به دلیل مشغله‌های زیاد کاری و کمبود وقت همیشگی معمولا افراد برای تهیه خریدها و وسایل مورد نیاز خود در هر زمینه ای ترجیح می دهند آن را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه در بیرون از منزل یا محل کار، انجام دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از موپن، خرید با تخفیف یکی از آن تجربه‌های شیرینی است که قطعا همه ی ما تجربه آن را داشته ایم. خوشبختانه امروزه سایت‌های اینترنتی، مثل موپُن، کدهای تخفیف متفاوتی ارائه می‌دهند که علاوه بر لذت بخش شدن خرید باعث کم شدن هزینه‌ها نیز می‌شود و اگر در این مورد اطلاع داشته باشید، می‌توانید در این زمان‌ها با کد تخفیف خریدهای طلایی داشته باشید و بهترین اجناس را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

برای اطلاع از این تخفیفات بهتر است که برای صرفه جویی در وقت و انرژی‌تان یک سایت مرجع را دنبال کنید. بهترین سایتی که می‌توانید انتخاب کنید موپُن است، زیرا علاوه بر اینکه کامل‌ترین مرجع کد تخفیف می‌باشد، امکاناتی مثل کانال مخصوص معرفی کد تخفیف، افزونه مرورگر کروم و اپلیکیشن گوشی همراه نیز دراختیار شما قرار می‌دهد.

خرید طلایی با کدهای تخفیف جذاب

با فیلیمو فیلمو ببین!

فیلیمو محصول جدید آپارات است که آرشیوی از بهترین فیلم‌های ایرانی و خارجی مانند فیلم سینمایی، سریال‌، مستند، فیلم و تئاترها را شامل می‌شود و به راحتی برای تماشا در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی از برترین امکانات فیلیمو، تنظیم کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا در طول پخش فیلم بتوانید بدون ‌وقفه تماشا کنید.

ترافیک مصرفی اینترنت فیلیمو چطور محاسبه می‌شود؟

حجم اینترنت مصرفی تماشا و دانلود فیلم برای بسیاری از شرکت‌های اینترنت مانند پارس آنلاین، آسیاتک، مبین نت، های وب، اینترنت مخابرات، پیشگامان، صبانت، فن آوا، مشترکین همراه اول، رایتل و شاتل نیم بها است. صاحبان سیم کارت‌های ایرانسل و رایتل بدون خرید اشتراک می‌توانند از محتوای فیلیمو استفاده کنند؛ اما حجم اینترنت مصرفی آن‌ها تمام بها محاسبه می‌شود. کاربران این اپراتورها اگر اشتراک فیلیمو را تهیه کنند، ترافیک دانلودی و آپلودی آن‌ها نیم‌بها در نظر گرفته می‌شود. 

تعدادی از اپراتورها هم هستند که کاربران می‌توانند با تهیه اشتراک فیلیمو، با حجم مصرفی رایگان، فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند.

چرا فیلیمو از رقبای خود بهتر است؟

تقریباً می‌توان گفت که همه سرویس‌های پخش آنلاین فیلم، امکانات مشابهی دارند؛ اما تفاوت‌های جزئی و مهمی باعث برتری فیلیمو بر دیگران می‌شود. برخی از برتری‌های فیلیمو نسبت به سایر سرویس‌دهندگان را می‌توان اینگونه نام برد:

آرشیو فیلم و سریال

فیلیمو آرشیو کاملی از فیلم‌های قدیمی تا جدید است که شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید و با کد تخفیف فیلیمو با کمترین هزینه اوقات فوق العاده ای را بگذرانید.

کیفیت پخش

فیلیمو قابلیت پخش با کیفیت 4K را دارد و همچنین قابلیت تنظیم کیفیت هم به کاربران ارائه می‌دهد تا با هر سرعت اینترنتی بتوانید فیلم و سریال‌های مورد علاقه تان را بدون قطع شدن ببینید.

هزینه اشتراک

فیلیمو همواره با ارائه تخفیف‌های ویژه، هزینه خرید اشتراک را پایین می‌آورد تا همه بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

خرید طلایی با کدهای تخفیف جذاب

تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی از خرداد ماه 1393 با هدف تسریع فرآیند درخواست خودرو در شهر تهران شروع به فعالیت کرد. یکی از مزایای عمده این اپلیکیشن هزینه مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر رقبا است که توانسته است محبوبیت مقبولی را نیز در میان افراد جامعه کسب کند.

تاکسی اینترنتی در کمترین زمان، ما را به مقصدمان می رساند و اتفاقا هزینه کمتری نیز دریافت می‌کند. tap30 با پشتیبانان توانایی همراه است تا این امر را به بهترین نحو انجام دهند. بازار داغ تاکسی اینترنتی در واقع به نفع مسافران شده است. چرا که مجموعه‌های مختلف مانند تپسی تلاش می کنند تا خدمات خود را هر روز بیشتر کنند و سهم بیشتری از این حوزه را در اختیار خود داشته باشند. از جمله فعالیت‌های تپسی برگزاری کمپین‌های مختلف و ارائه کد تخفیف تپسی در مناسبت‌های مختلف می باشد که مشتریان را با خود همراه می کند.

از مزایای ویژه بازار تاکسی‌های آنلاین می‌توان راحتی کاربر، سرعت در ارائه خدمات و داشتن نرخ‌های پایین را نام برد. از دیگر نقاط قوت این شرکت حس راحتی در ماشین‌ها و استفاده آسان از کد تخفیف تپسی است. برای تاکسی‌های آنلاین، کد تخفیف تپسی را می توانید دریافت کنید تا از خدمات آن به راحتی استفاده کنید و لذت یک سفر تخفیف دار را با کد تخفیف تپسی تجربه کنید. 

باسلام

امروزه بازارهای خرید اینترنتی با توجه به ماهیت دو طرفه ی کسب ‌وکار، هم برای مصرف‌کننده‌ و هم تولیدکنندگان کالا جذاب و سودآور هستند؛ باسلام یکی از معروف‌ترین سایت‌ها در این دسته از بازارهای اینترنتی است که از سال 1395 فعالیت خود را در حوزه محصولات خانگی و محلی شروع کرد و در حال حاضر فروشنده‌های بسیاری از سراسر کشور در حوزه‌های مختلف در آن فعالیت دارند و محصولات خود را به فروش می‌رسانند. همچنین برای خرید بیشتر و تامین رفاه حال مشتریان خود در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های متفاوت و به صرفه ای ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از کد تخفیف باسلام از این تخفیف‌ها استفاده کنید.

اگر که می‌خواهید از این فروشگاه خرید نمایید توصیه می‌کنیم هنگام ثبت سفارش کد تخفیف باسلام را روی سبد خرید خود وارد نمایید تا هزینه کمتری بپردازید. همچنین اگر از کد تخفیف باسلام مخصوص ارسال رایگان نیز استفاده کنید دیگر لازم نیست تا هزینه ای بابت ارسال کالا پرداخت کنید و سفارش با تحویل رایگان خواهد بود. برای دریافت کدهای تخفیف باسلام، می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن موپُن استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha