• چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401031108513

مدیر آموزش و پرورش زرقان:

جبران افت تحصیلی دوران کرونا همت جمعی را می‌طلبد

جبران افت تحصیلی دوران کرونا همت جمعی را می‌طلبد

ایسنا/فارس مدیر آموزش و پرورش زرقان جبران افت تحصیلی و پرورشی دانش آموزان در دوران کرونا را نیازمند همکاری و تلاش مضاعف همه دستگاه های مربوطه دانست و از برنامه ریزی اصولی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان خبر داد.

"محمد جواد محمد علی نسب" چهارشنبه ۱۱ خرداد در جمع فرهنگیان فعال و پیشکسوت شهرستان زرقان، نسبت به همکاری صاحب نظران حوزه فرهنگ ابراز امیدواری کرد و گفت: آموزش و پرورش زرقان بسترهای لازم را برای همکاری و همدلی کارشناسان و متخصصان فراهم کرده است و امیدواریم با ارائه طرح و برنامه از سوی آنها و اهتمام و پیگیری های این اداره، آسیب های تحصیلی و پرورشی دانش آموزان رفع شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سایر ارگان ها را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: با وجود کمبودها و محدودیت های مالی نیز باید مفید باشیم و دانش آموزانی تربیت کنیم که در آینده برای جامعه موثر و کارآمد باشند. 

محمد علی نسب با بیان اینکه اجرای طرح های مربوط به اوقات فراغت دانش آموزان به همکاری مسئولان و شهروندان وابسته است، ادامه داد: با پیوند خانواده ها و مساجد، دانش آموزان از آموزه های فرهنگی، دینی و تربیتی در سطح گسترده ای بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی شده است که با برگزاری کلاس های آموزشی از ساعت ۴ عصر تا اذان مغرب و عشاء در مساجد به موضوعات گوناگونی پرداخته شود، بنابراین آموزگاران و مدرسان داوطلب می توانند در مسیر ارتقاء دانش و معنویات دانش آموزان گام های موثر بردارند.

محمد علی نسب از نمایش فیلم با موضوعات اخلاقی نیز خبر داد و افزود: هر گزینه ای که در پرورش اخلاق و معنویات، همچنین افزایش روحیه دانش آموزان نقش داشته باشد را به عنوان یک محرک دنبال می کنیم.

وی به برگزاری جلسه با شهردار و فرماندار شهرستان زرقان در راستای ایجاد اردوگاه های تفریحی نیز اشاره و اضافه کرد: احیای مراکز تفریحی برای دانش آموزان ضروری است، زیرا بهترین بستر برای پرداختن به امور تربیتی و ایجاد انگیزه و نشاط در بین این قشر آینده ساز به شمار می رود. 
 
 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha