• پنجشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۰۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401031108549
  • خبرنگار : 71552

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی محک خوبی برای هندبال ایران است

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی محک خوبی برای هندبال ایران است

مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: در مسابقات کشورهای اسلامی تیم‌های خوبی شرکت می‌کنند و این مسابقات میدان خوبی برای هندبال ایران است.

شهداد مرتجی در گفت و گو با ایسنا، در مورد تشکیل اردوی دوم تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: هنوز مشخص نیست. یعنی وسلین تاریخی اعلام نکرده است. علت آن هم این است که برنامه‌ریزی اول سرمربی براساس زمان بندی بازی‌های آسیایی بود که با تعویق روبه رو شد. طبق برنامه قبلی اردوی بعدی تیرماه بود اما حالا که بازی‌های آسیایی عقب افتاده قرار است تغییراتی در برنامه تمرینی تیم ملی انجام شود که هنوز سرمربی برنامه جدیدش را اعلام نکرده است.

مربی تیم ملی هندبال مردان در ادامه گفت: تیم مس کرمان هم قرار است به مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام شود و به عنوان یار کمکی تعدادی از ملی‌پوشان را به مسابقات خواهد برد. بنابراین تعدادی از بازیکنان با حضور در اردوهای این تیم به آمادگی خواهند رسید. برای سایر بازیکنان هم باید خود فدراسیون و وسلین برنامه ریزی کنند. فکر می‌کنم در آینده نزدیک اردویی خواهیم داشت اما تاریخش هنوز اعلام نشده است.

مرتجی در مورد بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در این مسابقات کشورهای خوبی شرکت می‌کنند. تیم قطر و تیم‌های آفریقایی و اروپایی هم در این مسابقات خواهند بود. فکر می‌کنم این مسابقات میدان خوبی برای هندبال ایران باشد و تیم ملی بعد از مدت‌ها محک خواهد خورد.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: ملی‌پوشان مدت زیادی است که دور هم جمع نشده‌اند، بنابراین در کشورهای اسلامی بیشتر دنبال هماهنگی و زمینه سازی هستیم تا در مسابقات قهرمانی جهان بازی خوبی از بازیکنان ببینیم. در این یک ماهی که وسلین آمده قطعا تیم به شرایط آرمانی نمی رسد اما می‌توانیم شروع خوبی داشته باشیم. در قونیه تقریبا استخوان بندی تیم برای مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha