• دوشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۶:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401031108641
  • خبرنگار : 71617

روایت پیشکسوت استقلال از ازدحام استادیوم آزادی؛

پرورش‌خواه: در جشن قهرمانی به پیشکسوتان توهین شد/ ۴ پیشکسوت را نمی‌شناسند!

پرورش‌خواه: در جشن قهرمانی به پیشکسوتان توهین شد/ ۴ پیشکسوت را نمی‌شناسند!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: عده‌ای در مراسم قهرمانی استقلال مسوولیت داشتند که هیچکس را نمی‌شناختند و بدترین برخورد را با پیشکسوتان کردند.

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی یک بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما در استادیوم بودیم اما به غیر از موقعیت حساس آمانوف که به تیر دروازه زد و یک موقعیت هم رودی ژستد داشت که نتوانست به گل تبدیل کند. بازی تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفته بود. بازیکنان روحیه مثبتی در زمین داشتند و می‌خواستند نتیجه بگیرند اما این اتفاق رخ نداد.

او درباره حضورش در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار پایانی استقلال گفت: خیلی‌ها بیرون مانده بودند و این اتفاق بی‌سابقه بودند و مردم واقعا خوشحال بودند. من آرزو می کنم مردم همیشه خوشحال باشند و از زندگی شان راضی باشند. مردم ما حق‌شان خیلی بیشتر از این چیزی است که وجود دارد.

او درباره قهرمانی استقلال گفت: به عنوان یک پیشکسوت و طرفدار استقلال، قهرمانی آبی‌ها را تبریک می‌گویم. دل مردم با این قهرمانی شاد شد. تیمی که  ۳۰ هفته نبازد، با برنامه بوده است. تیم فراز و نشیب زیادی داشت و من در ابتدای فصل اعتقاد داشتم که چند بازیکن در خطوط مختلف باید به تیم اضافه شوند که این اتفاق رخ داد و بازیکنان قابل توجهی به خدمت گرفته شد. این اتفاقات باعث شد تا تیم جان بگیرد و ترکیب باتجربه‌ها و جوان‌ها موجب شد تا استقلال نتیجه لازم را کسب کند.

باشگاه استقلال برخی پیشکسوتان خود را برای حضور در جشن قهرمانی دعوت کرده بود و از آنها خواسته بود که در مکانی جمع شوند تا همه با هم وارد ورزشگاه شوند اما با این حال به دلیل پر شدن صندلی‌ها درهای ورزشگاه بسته شده بود. بعد از دقایقی معطلی، پیشکسوتان استقلال بالاخره به ورزشگاه راه پیدا کردند اما این اتفاق با بی‌نظمی و ازدحام همراه بود.

پرورش‌خواه درباره اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی برای پیشکسوتان استقلال رخ داد اظهار کرد: من واقعا به خاطر این اتفاق تاسف می‌خورم. ما به عشق استقلال به استادیوم آمدیم اما این حق پیشکسوت  نیست. آدم وقتی موردهای خارجی را نگاه می‌کند، می‌بیند که جایگاه پیشکسوت‌ها همیشه مشخص بوده است و همیشه با آن‌ها با احترام رفتار شده است اما یک عده‌ای مسئول هستند که هیچکس را نمی‌شناسند و بدترین برخورد را با پیشکسوتان دارند.

او افزود: نمی‌دانم چه کسی به این افراد مسئولیت داده است. ما یک عمری با سلام و صلوات با ما برخورد می‌شد اما الان به پیشکسوت توهین می‌کنند و امر و نهی می‌کنند البته حدشان همان است و اگر غیر از این بود باید شک می‌کردم چون حق‌شان خیلی پایین‌تر از این حرف‌ها بوده است اما با رانت و مسائل دیگر به این جایگاه رسیده‌اند اما ۴ پیشکسوت را نمی‌شناسند. البته یک سری‌ها به آدم احترام می‌گذارند اما وضعیت به طور کلی به این شکل بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha