• پنجشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401031209077
  • منبع : نمایندگی سمنان

آمادگی استان سمنان برای پذیرایی از مهمانان در تعطیلات نیمه خرداد

آمادگی استان سمنان برای پذیرایی از مهمانان در تعطیلات نیمه خرداد

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از آمادگی این استان برای پذیرایی از مهمانان در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

محمد حمیدی، در ستاد اجرایی خدمات سفر استان به تعطیلات نیمه خردادماه پرداخت و اظهار کرد: در تعطیلات پیش رو پیش بینی می شود شاهد افزایش ترددها در راه های استان باشیم.

وی با بیان اینکه با هماهنگی و انسجامی که در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ وجود داشت، شاهد کسب رتبه خوبی در کشور و همچنین کاهش تصادفات بودیم ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر از ظرفیت های موجود خود برای هماهنگی در ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات پیش رو استفاده کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه اولویت اصلی و اول ما حفظ جان و سلامت مردم است افزود: دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تعطیلات پیش رو کمک کار پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای باشند.

حمیدی تصریح کرد: ضرورت دارد تا نقاط قوت اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۱ را در تعطیلات پیش رو مَدنظر قرار گرفته و تقویت گردد و همچنین نقاط ضعف را شناسایی و برطرف نماییم.

وی خواستار همکاری بیشتر خودرو های خدمات رسان با پلیس راه، شد و گفت: اورژانس و هلال احمر آمادگی کامل داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در راه های استان در تعطیلات آتی حاضر شوند. همچنین انتظار می رود طی روزهای آینده پوشش منطقی و اثر بخش اورژانس و هلال احمر در راه های استان مشهود باشد.

وی افزود: باید دانشگاه های علوم پزشکی توجه داشته باشند تا پزشک متخصص در بیمارستان های تروما که خدمات اولیه اورژانسی را در مواقع بروز حادثه ارائه می دهند، حضور ۲۴ ساعته داشته باشند.

حمیدی با بیان اینکه نظارت بر بازار توسط اتاق اصناف، صمت و جهاد در حال انجام است عنوان کرد: نیاز است با محوریت حوزه گردشگری در بخش خدمات ارائه شده به مسافران، نظارت ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دهیاری ها ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش کیفیت ارائه خدمات در ستاد اجرایی خدمات سفر هستند خاطرنشان کرد: دهیاران در زمینه معرفی روستاهای هدف گردشگری و اماکن تاریخی، گردشگری و توریستی به همراه شناساندن محصولات و صنایع دستی محلی گام بردارند.

معاون عمرانی استاندار از شهرداری های استان خواست: فضای شهری، پارکها و تفرجگاه های شهری را برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات آتی آماده سازی نمایند. همچنین زیباسازی و پاکسازی ورودی شهرها توسط شهرداری ها انجام گیرد.

وی با بیان اینکه با آمادگی کامل شاهد سفرهای امن و آرام در راه های استان خواهیم بود گفت: شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی استان پیش بینی های لازم را برای تامین سوخت خودروهای عبوری از راه ها و ساکنین استان را داشته باشد. همچنین بانکهای عامل آمادگی کامل و پیش بینی های لازم را برای تامین اسکناس خودپرداز های استان در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha