• شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401031409765
  • خبرنگار : 50184

حضور 7 کشتی گیر کرمانشاه در جام تختی

حضور 7 کشتی گیر کرمانشاه در جام تختی

ایسنا/کرمانشاه هفت کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های کشتی آزاد جام تختی حضور خواهند داشت.

جعفر دلیری سرپرست کشتی گیران اعزامی کرمانشاه به مسابقات جام تختی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تمرینات منظم کشتی گیران کرمانشاهی برای حضور در این رقابت ها، اظهارکرد: پس از اینکه در زمستان سال گذشته تیم کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور به مقام سوم رسید، تمرینات کشتی گیران را قطع نکردیم و سر تمرینات تیم شهر حاضر می شدند.

وی ادامه داد: درحال حاضر باتوجه به تمرینات مطلوبی که کشتی گیران داشته‌اند، همه آنها شرایط خوبی برای کسب مدال دارند و البته بستگی دارد که در روز مسابقات بتوانند از تلاش هایی که کرده اند، بهره برداری کنند.

سرپرست کشتی گیران اعزامی کرمانشاه به رقابت های جام تختی از سید علی عظیمی در وزن 57 کیلوگرم، خیرالله قهرمانی در 70 کیلوگرم، حامد رشیدی در 74 کیلوگرم، بهمن تیموری در 79 کیلوگرم، علی آقایی در 86 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلوگرم و محمد مرادی در 125 کیلوگرم به عنوان کشتی گیران کرمانشاهی حاضر دراین رقابت ها نام برد.

وی یادآورشد: با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، یدالله محبی دیگر کشتی گیر ملی پوش وزن 125 کیلوگرم کرمانشاه در رقابت های جام تختی استراحت خواهد داشت.

دلیری در ادامه به  مصدومیتی که سال گذشته سید علی عظیمی در وزن 57 کیلوگرم داشت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مصدومیت  این کشتی گیر تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و بنظر می رسد که به نسبت رقابت های قهرمانی کشور شرایط بهتری داشته باشد.

وی یکی از مشکلات کنونی این کشتی گیر را سرباز بودن او دانست و افزود: این مسئله شرایط را برای تمرین کردنش سخت کرده، با این وجود آمادگی جسمانی مطلوبی دارد.

دلیری درخصوص خیرالله قهرمانی در وزن 70 کیلوگرم هم گفت: در رقابت های قهرمانی کشور این کشتی گیر در مقابل امیر محمد یزدانی قرار گرفت و با توجه به اینکه این دیدار به حاشیه رفت و می شد آن را بهتر مدیریت کرد، کشتی گیر کرمانشاهی از کسب مدال بازماند و اکنون معتقدم که در رقابت های جام تختی می تواند بخوبی ظاهر شود.

وی به آمادگی حامد رشیدی در وزن 74 کیلوگرم برای این رقابت ها هم اشاره کرد و گفت: چند روز پیش ابروی این کشتی گیر حین تمرین پاره شد که خوشبختانه اکنون بهبود پیدا کرده و می تواند در جام تختی توانمندی خود را نشان دهد.

دلیری تصریح کرد: بهمن تیموری در وزن 79  کیلوگرم نیز علیرغم اینکه یک ضرب خوردگی کهنه در ناحیه کمر دارد و مچ پایش هم اخیرا ضرب خوردگی پیدا کرده بود، اما در حال حاضر شرایط مساعدی برای حضور در جام تختی دارد.

وی با بیان اینکه علی آقایی در وزن 86 کیلوم گرم نسبت به دیگر کشتی گیران کرمانشاهی حاضر دراین رقابت ها تجربه کمتری دارد، افزود: با این وجود این کشتی گیر سابقه حضو ردر رقابت های انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور را دارد و اکنون هم از شرایط  آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار است.

سرپرست کشتی گیران اعزامی کرمانشاه به آمادگی ارشک محبی برای حضور درجام تختی هم اشاره کرد و گفت: ارشک محبی تاکنون در رقابت های مختلف برون مرزی از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا و جهان گرفته تا کشورهای اسلامی حضور داشته و تجربه  خوبی دارد و با این میزان از تجربه می تواند حرف اول را در وزن خود بزند که دراین رابطه نیاز است که خود را باور داشته باشد.

وی در ادامه  از محمد مرادی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کرمانشاه اعزامی به رقابت های جام تختی هم به عنوان یکی از کشتی گیران قدرتمند در این وزن در کشورمان نام برد و گفت: محمد مرادی جزو سنگین وزن های با استعداد کشورمان است که می تواند دو بنده تیم ملی را صاحب شود، اما متاسفانه تاکنون پشت اسامی بزرگ در این وزن مانده و نتوانسته شایستگی های خودش را نشان دهد.

این مربی کشتی در پایان اعلام کرد: کشتی گیران کرمانشاهی، بسیار توانمند و با استعداد هستند و تمریناتشان را هم خوب انجام می دهند، اما برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیاز دارند که خودباوری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha