• شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1401031410027
  • خبرنگار : 71290

یک کارشناس مسائل منطقه:

بیانات رهبری نقشه راه سیاسی برای ایران است

بیانات رهبری نقشه راه سیاسی برای ایران است

یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با سخنرانی که امروز رهبری داشتند جریان سازی و موج سواری خارجی علیه ایران و مردم خنثی می‌شود.

حسن هانی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از سخنان امروز رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بیانات رهبری در سالگرد ارتحال امام در واقع نقشه راه سیاسی برای ایران تلقی می‌شود و رهبری به همه جریانات سیاسی داخلی و خارجی و همچنین رخدادهای منطقه و جهان با صراحت بیان کردند که نباید اجازه دهند که دشمن جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران ارزش‌های انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی افزود: همانطور که رهبری هم اشاره داشتند برخی رخدادهای داخلی مخصوصا حوادثی مثل متروپل آبادان موجب شد تا نوعی جریان سازی توسط دشمنان سازمان دهی شده و برخی هم سوار این موج شده و تلاش کردند از این حادثه برای تقابل بین ملت و دولت استفاده کنند اما رهبری به خوبی این مسائل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و تاکید کردند که با این جریان سازی‌ها مقابله کرده و اجازه ندهند هویت انقلاب اسلامی زیر سوال برود.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: در عین حال به نظر می‌رسد این جریان سازی و موج سواری خارجی با سخنرانی رهبری در حرم امام خنثی می‌شود. ملت ایران هوشمند و آگاهند و از خطراتی که جامعه جهانی و ملت ایران را تهدید کند آگاهی دارد.

هانی زاده با تاکید بر اینکه جامعه ایران یک جامعه کاملا باز و آزاد است، گفت: اگر هم اعتراضاتی مطرح می‌شود به دنبال برخی خواسته‌ها و مطالبات است اما برخی عوامل داخلی و خارجی برای رسیدن به اهداف خود از این مسائل استفاده می‌کنند؛ مانند فرزند شاه فراری ایران که تلاش کرد از این موج استفاده کرده و جریان سازی کند اما ملت ایران نگاه منفی نسبت به خاندان منفور پهلوی دارند و سخن فرزند شاه فراری ایران نیز بیشتر شبیه یک طنز سیاسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha