• یکشنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۲:۴۲
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1401031510096
  • خبرنگار : 80001

«آریاشهر» پردیس به پیشرفت ۳۲ درصد رسید

اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس

اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس

در حال حاضر پروژه ۲۰۴۳ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس فعال است که در بخش آماده‌سازی ۴۰ درصد، محوطه‌سازی ۳۵ درصد و ساخت واحدها ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایسنا، از اواخر سال ۱۳۹۹ عملیات خاکبرداری پروژه ۲۰۴۳ واحدی «آریاشهر» پردیس که در ۳۲ بلوک برای متقاضیان ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن جانمایی شده، آغاز شده است. عملیات خاکبرداری این پروژه با حدود ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و هیدرولیکی تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ مستمرا ادامه پیدا کرد. اولین تصاویر از پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس در این گزارش منتشر شده است.

اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس

طبق اطلاعاتی که شرکت عمران شهر جدید پردیس در اختیار ایسنا قرار داد، پس از عملیات خاکبرداری، عملیات مگروفونداسیون شروع شد که تا کنون اسکلت حدود ۱۰ بلوک از ۳۲ بلوک به اتمام رسیده و هم‌اکنون عملیات سفت‌کاری در حال انجام است.

سیامک جوان‌بخت ـ مدیر طرح نهضت ملی مسکن پردیس در این خصوص اظهار کرد: در صورت تکمیل آورده متقاضیان و همچنین پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به ازای هر واحد مطابق قراردادهای مشارکت مدنی، تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاحاتی در این پروژه خواهیم بود. پروژه آریاشهر کاملا فعال است و متقاضیان از روند کارها بازدید می‌کنند. این پروژه جزو برترین طرحهای نهضت ملی مسکن در سطح کشور است.

وی اظهار کرد: پروژه آریاشهر پردیس در سه جبهه عملیات آماده‌سازی، محوطه‌سازی و ساخت در حال انجام است. آماده‌سازی حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در محوطه‌سازی ۲۳ پلت‌فرم وجود دارد که در این بخش نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم. در بحث ساخت واحدها نیز در مجموع ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد. بلوکهایی که به مرحله اسکلت رسیده دارای پیشرفت ۴۰ درصد است.

اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس

اولین تصاویر از نهضت ملی مسکن پردیس

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۵ ۱۵:۵۰

خبر عجیبی است، چون اصلا قرار نبود در پردیس نهضت ملی ساخته شود و به هنگام ثبت نام نیز پردیس در فهرست شهرهای اطراف تهران نبود!!!. دو دیگر این که هنوز هزاران واحد مسکونی مهر به متقاضیان تحویل نشده است، آن وقت آقایان طرح های جدیدی را آغاز کرده اند.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۵ ۱۷:۵۲

سلام خبرگذاری محترم لطفا به جوانب موضوع نیز توجه داشته باشید ، بند متقاضی مسکن ملی پردیس از سال ۹۹ تا به حال ، ۲۱۰ میلیون پول واریز کردم ، اما بعد دو سال از اولین آورده ، تنها اسکلت ساختمان تموم شده ، و هنوز نه تنها انتخاب واحدی انجام نشده ، حتی یک برگ قرارداد هم عمران پردیس هنوز به متقاضی نداده ، بعد گذشت دوسال و واریز ۲۱۰ میلیون در چهار مرحله ، ریالی بانک به پروژها تزریق مالی نداشته. البته همانطور که اشاره کردید ، فقط ۱۰ ساختمان اسکلتش تموم شده ، ۲۲ ساختمان بعد گذشت دوسال و ۲۱۰ میلیون ، هنوز اسکلتشم تموم نشده. با این احتساب درسته بعد از دوسال پروژه توی این مرحله باشه با ۲۱۰ میلیون ، عمران حتی حاضر نمی شه یک برگ قرارداد تنظیم کنه، حالا هم اعلام کردند افزایش قیمت می خوره قبل تزریق وام انتظار اورده جدید از متقاضی دارند.این عدالته؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۵ ۲۳:۴۱

مال شهرستانها چی ...هنور کلنگش هم نزدن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۶ ۰۱:۰۹

سلام تو رو خدا مسؤلان اول ساخت اپارتمان های فاز 8 رو تمام کنند، 11 سال انتظار هنوز به پایان نرسیده!

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۶ ۰۹:۵۵

سال92بنده برای مسکن مهر رشت ثبت نام کردم متاسفانه بعد از چندین ماه قول الکی پیمانکار و عدم پیشرفت ساخت با یه زحمت توانستم پولم را پس بگیرم حال بنده نه روی این کُره خاکی زمین دارم نه خانه متاسفانه سایت ثبت نامی مسکن بنده رو رد میکنه! دولت طبق کد ملی به مردمی که واقعا خانه ندارن خانه بده نه از روی سایت ثبت نامی مسکن. بازم بی فایده تا زمانی آمار مردمی که خانه ندارن پیدا نشه همان اش و همان دلالی و مافیا

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۳

با سلام لطفا گزارش از مسکن ملی رباط کریم پروژه صنایع فلزی تیرناوه از روند پیشرفت تهیه بفرمایید بعد از گذشت یکسال هنوز هیچ خبری نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۷ ۰۲:۳۶

خبر عجیب و غریبی برای مسکن نهضت ملی پردیس نوشته شده . چون اصلا شهر پردیس جزو نهضت ملی مسکن نبوده است . توی این مملکت چه خبر است . دروغ هم دروغ های قدیم .. نه بگید که خروس تخم میگذارد آن هم روزی ده عدد.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۱ ۱۱:۲۶

منظورشون همون مسکن ملی است که به نهضت ملی پیوسته

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۴ ۱۲:۵۹

دوستان مسکن ملی پردیس باطد یه گروه درست بشه که همگی دسته جمعی باشیم که بتونیم یه کاری بکنیم و پیگیر باشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۴ ۱۰:۱۴

سلام شماره تماس یالینک گروه رو اینجا بذارید که عضو بشیم.