• دوشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401031610874
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

پیام تسلیت ارتش به مناسبت درگذشت مرحوم دعایی

سوابق درخشان آن «خدمتگزارِ متعهد» توشه راه آخرت‌شان است

سوابق درخشان آن «خدمتگزارِ متعهد» توشه راه آخرت‌شان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تسلیتی گفت: یقینا سوابق درخشان و اقدامات اثرگذار آن خدمتگزار متعهد - مرحوم سید محمود دعایی - در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف، باقیات الصالحات و توشه راهی برای آخرت‌شان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات پیام تسلیت صادر کرد.
مشروح این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه  اطلاعات موجب تأسف تألم خاطر جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشورمان شد.
آن مرحوم که شش دوره نمایندگی مجلس و سرپرستی موسسه اطلاعات را از سال 1359 با حکم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در کارنامه خود دارند، از بزرگان حوزه رسانه و از مدیران مخلص ومتواضع بودند که سال‌ها در کسوت اطلاع‌رسانی و تبیبین ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، اخلاق‌مدارانه خدمت کرده و منشأ خدمات ارزنده‌ای شده‌اند.
یقینا سوابق درخشان و  اقدامات اثرگذار آن خدمتگزار متعهد در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف، باقیات الصالحات  و توشه راهی برای آخرت‌شان خواهد بود.
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصیبت درگذشت آن یار صدیق امام و رهبری را محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم قدرشناس، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض کرده، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از خداوند متعال مسئلت می‌کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha