• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401031711433
  • خبرنگار : 50039

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان خبر داد

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان با ۶۷ غرفه از شرکت‌های ۷ استان

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان با ۶۷ غرفه از شرکت‌های ۷ استان

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان، از استقبال کم نظیر شرکت ها جهت حضور در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان این استان خبر داد.

مهرداد یزدی، در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان با مشارکت شرکت های فعال در این عرصه از ۷ استان کشور از فردا سه شنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۱) در محل نمایشگاه بین المللی گلستان، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان، با تاکید بر اینکه درهای این نمایشگاه تا ۲۰ خرداد ماه به روی عموم باز می‌باشد، خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه مذکور استان‌های مازندران، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، البرز و گلستان مشارکت دارند، افزود: گلستان با ۴۵ غرفه بیشترین غرفه را به خود اختصاص داده است.

یزدی، با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی، نظام مهندسی، سازمان صمت، انجمن پیمانکاران و انجمن انبوه‌سازان استان گلستان در برگزاری این نمایشگاه با هم تعامل و همکاری داشته اند، تصریح کرد: آیین افتتاح نمایشگاه مذکور راس ساعت ۱۹ سه شنبه ۱۷ خرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه که در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۸۰۰ متر در اختیار شرکت های متقاضی حضور در نمایشگاه قرار گرفت، عنوان کرد: این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۳۷۳۳ متر افزایش یافته است که رشدی قابل توجه می باشد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان، در بخش دیگر سخنان خود به آخرین وضعیت محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان گلستان اشاره کرد و توضیح داد: این زمین به وسعت ۱۵ هکتار، در سال ۱۳۸۳ روبروی فرودگاه گرگان خریداری شده است و در تلاش هستیم تا احداث فازهای جدید آن را با هدف توسعه بخش نمایشگاهی و احداث هتل در این محل آغاز کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: پس از پایان نمایشگاه مذکوز، نمایشگاه "خانه مدرن و دکوراسیون داخلی" از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۴ تیرماه در همین محل برگزار می گردد و پیش بینی می شود که شاهد استقبال چشمگیر شرکت ها و به خصوص علاقمندان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha