• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401031711621
  • خبرنگار : 50377

شهردار ساری خبر داد

نصب سردیس تعدادی از نام‌آوران ساروی در «خیابان ایده‌آل»

نصب سردیس تعدادی از نام‌آوران ساروی در «خیابان ایده‌آل»

ایسنا/مازندران شهردار ساری با اشاره به میزبانی ساری در رویداد ۲۰۲۲ و ایجاد «خیابان ایده‌آل» در مسیر میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر، گفت: در این مسیر با ایجاد گذر «فرهنگ و ایثار» در نظر داریم سردیس تعدادی از نام‌آوران ساروی را با کمک و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نصب کنیم.

در دیدار جواد طالبی، شهردار ساری، با حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، که در ساختمان عمارت شهرداری برگزار شد، طرفین پیرامون مسائل فرهنگی مرکز استان، گفت و گو کردند.

در این دیدار که معاونان و مشاوران شهردار ساری و همچنین شهردار منطقه یک و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری حضور داشتند طالبی با بیان اینکه این دیدار می‌تواند سنگ‌بنای جدیدی در گسترش همکاری های فرهنگی برای مرکز استان باشد اظهار کرد: مازندران با بهره‌گیری از توان هنرمندان بومی، در عرصه فرهنگ و هنر خوش درخشیده اند و شهرداری ساری آمادگی دارد در این زمینه همکاری های لازم را با اداره کل ارشاد داشته باشد.

شهردار ساری با اشاره به میزبانی ساری در رویداد ۲۰۲۲ و ایجاد «خیابان ایده‌آل» در مسیر میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر، گفت: در این مسیر با ایجاد گذر «فرهنگ و ایثار» در نظر داریم سردیس تعدادی از نام‌آوران ساروی را با کمک و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نصب کنیم.

وی با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» پاسخی برای نیاز مخاطب امروز بود، تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری لازم است به ویژه سلیقه نسل نوجوان و جوان را در نظر بگیریم.

در ادامه این نشست حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: شهرداری ساری نگاه خوبی در عرصه فرهنگی دارد و امیدواریم با همکاری هم در اشاعه فرهنگ و هنر فاخر، گام‌های موثر برداریم.

جوادی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری ارشاد مازندران می‌تواند در خدمت مبلمان شهری قرار گیرد، افزود: هنرمندان هم در این زمینه آمادگی همکاری دارند تا در این زمینه به نقطه مطلوب برسیم.

این مسئول بیان داشت: با نوع نگاهی که در شهرداری ساری وجود دارد و این اعلام آمادگی برای ایجاد گذر فرهنگ و ایثار، امیدواریم اقدامات مثبتی انجام شود.

گفتنی است به زودی تفاهم‌نامه پیرامون برنامه‌های فرهنگی و هنری، فی‌مابین شهرداری ساری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، منعقد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha