• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401031711794
  • خبرنگار : 71656

ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد

ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد
عکس حسین شایسته

بلوار کشاورز این روزها تعدادی پوستر در نقد جشنواره کن به نمایش گذاشته که هرچند ساده اما این رویداد و به ویژه فیلم «عنکبوت مقدس» را مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش ایسنا، خیابان انقلاب به سمت بلوار کشاورز و میدان ولیعصر (عج) همواره پذیرای پوسترها و بنرهایی با مدیریت شهری است و این بار نیز در این بلوار پوسترهایی به نمایش گذاشته که صریحا جشنواره کن را مورد انتقاد قرار داده است.

در ادامه تعدادی از این پوسترها را مشاهده می‌کنید:
 

ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد
ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد
ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد
ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد

ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد

ماجرای «عنکبوت مقدس» به بلوار کشاورز کشیده شد


عکس‌های این گزارش توسط حسین شایسته، خبرنگار ایسنا گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۹ ۲۰:۵۰

فیلم سیصد و عنکبوت مقدس با بزرگ نمایی و بی احترامی... برای نشان دادن به حق! تحریم پنج به اضافه یک و هولوکاست نه میلیون ایرانی؟! پیشنهاد ویژه برای ساخت دو فیلم جدید با این موضوعات جنگ های انگلیس به کشورهای جهان و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران بدون بزرگ نمایی و بی احترامی و نکته مهم وحشی گری و نژادپرستی واقعی وقتی روسیه از طرف آمریکا و اروپا تحریم شد؟ تمام هنرمندان و هنر‌پیشه‌ های روسی را از آمریکا و اروپا اخراج کردند؟ و از همه جشنوارها از جمله هم این کن نیز محروم کردند؟ چرا ایران که چهل و سه سال از طرف آمریکا و اروپا با شدید‌ترین تحریم ها قراردارد؟ هنرپیشه‌ها و سینما‌گرانش اخراج نمی ‌شوند؟!!! بلکه به تمامی جشنواره‌های آمریکا و اروپا دعوت می‌ شوند!!!!!!!!!!؟ و جایزه هم دریافت می‌کنند؟! حالا سلبیریتی خوب و بد کیست؟!(کدام حرف حق یا ناحق می زنند...) اما در کل هیچ کدام حرفی از تحریم های ظالمانه علیه ایران عزیز نمی زنند... فقط صحبت های دهان پر کن! !... سلبریتی ها(بیشتر دوتابعیتی ها) به اربابانتان انگلیس و آمریکا بگویید؟ کفر در مقابل مردم غیور ایرانی از تار عنکبوت هم سست تر است... خبرگزاری فرانسه، روز گذشته منابع دیپلماتیک گفتند که: ایالات متحده و سه کشور اروپایی طرف توافق هسته ای ایران (انگلیس، فرانسه و آلمان) پیش نویس قطعنامه ای ضد ایرانی(به کمک اسراییل) را به آژانس بین المللی انرژی اتمی تسلیم کرده اند اخطار به روباه ها: مراقب باشید این جا سرزمین شیران است

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۷

لطفاً راهنمایی کنید آرشیو عکس ها رو از کجا میشه دید سپاس

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۴ ۲۲:۱۶

ای کاش فیلم سه دهه پیش حمله صرب ها به مسلمانان بوسنی زیر سایه بین الملل را هم بسازند؟از حق بگویند! بدون بزرگنمایی… صرب ها به کمک سازمان بین الملل به مردم بی گناه مسلمان سربرنیتسا حمله کردند و در یک روز هشت هزار کودک و مرد مسلمان را با دستان بسته و چشمان بسته به قتل رساندند به جرم مسلمان بودن؟! و به بیست و یک هزار زن مسلمان در چند روز تجاوز کردند!!! و جنایت و دریای خونی که به راه انداختند که بعد از بیست سال هیچ سربازی محکوم نشد و با یک معذرت خواهی و بازداشت یک فرمانده سابق صرب ها! به حبس ابد!(مخاف کشته شدنش بودند) آن هم وقتی که می خواست بازنشسته بشود صورت گرفت؟! و این فرمانده الان در بهترین هتل زندان دوران بازنشستگی خود را می گذراند…؟؟؟ باز هم دم ایران گرم که حنانی قاتل را اعدام کرد متاسفانه درد این است کسانی که خود وحشی هستند ما را وحشی می دانند؟ نام فیلم که گفتم بسازند (عنکبوت خونخوار) جان هشت هزار نفر را گرفت و به بیست و یک هزار زن تجاوز کرد_چرا نمی سازند انگار یک نژادپرست صربستانی درون همه اروپایی ها هست