• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401031711827
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار گرمی:

متقاضیان مسکن از آورده اولیه ناتوان هستند

متقاضیان مسکن از آورده اولیه ناتوان هستند

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان گرمی گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان ناتوان هستند.

حسین مولایی ۱۷ خرداد در جریان بازدید از روند احداث مسکن طرح نهضت ملی مسکن در گرمی اظهار کرد: به رغم اختصاص پنج هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گرمی در بهترین نقطه شهر اما متقاضیان از آورده مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان ناتوان به نظر می‌رسند.

وی تصریح کرد: هر چند برخی از متقاضیان از تأمین زمین در محل اجرای این پروژه در شهرک ولیعصر گله‌مند هستند، اما نقطه دومی را در مسیر گرمی به سمت بیله‌سوار تعیین کردیم تا ساخت واحدهای مسکونی در این محدوده آغاز شود.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: از مجموع یک‌هزار و ۶۶۵ نفر ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در گرمی، تنها ۲۵۳ نفر تشکیل پرونده داده و هفت نفر موفق به پرداخت مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان شدند.

مولایی بنیاد مسکن را متولی ساخت این واحدها اعلام کرد و افزود: علاوه بر شهرک ولیعصر، در پشت جایگاه محمدیان ساخت واحدهای مسکونی به صورت پنج واحدی با تأمین زیرساخت‌ها آغاز شده و ما تلاش می‌کنیم تا با رفع مشکل متقاضیان در تأمین مبلغ اولیه این عملیات را سرعت بیشتری بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار پیگیری مسئولان استانی، قرار است مجلس و دولت تدبیری بیندیشند تا متقاضیان به نحوه مناسب قادر به پرداخت ۴۰ میلیون تومان مبلغ اولیه باشند تا ساخت و توسعه این واحدهای مسکونی ادامه پیدا کند.

مولایی اضافه کرد: در شهرک ولیعصر نیز ساخت واحدهای مسکونی به شکل ۲ واحدی در دستور کار قرار گرفته ولی بخشی از اهالی از ساخت مسکن در این منطقه ناراحت و گله‌مند هستند.

وی بیان کرد: در مجموع یک‌هزار و ۶۶۵ نفر ثبت‌نامی طرح نهضت ملی مسکن را در گرمی شاهد بودیم که یک‌هزار و ۳۵۵ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده و از این تعداد ۲۵۳ نفر اقدام به تشکیل پرونده کردند.

مولایی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: سهم شهرستان گرمی در نهضت ملی مسکن در چهار سال ۲ هزار و ۲۷۲ واحد تعیین شده که تنها هفت نفر اقدام به پرداخت مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را کرده‌اند و مابقی در پرداخت این مبلغ با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

فرماندار شهرستان گرمی تصریح کرد: هیچ مشکلی در تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح وجود ندارد و امیدواریم با تدبیری مناسب افراد فاقد سرپناه در دولت سیزدهم بتوانند سرپناهی شایسته پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha