• سه‌شنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401031711850
  • خبرنگار : 71474

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها:

نمایشگاه‌ها، نقطه دور زدن تحریم‌ها هستند

نمایشگاه‌ها، نقطه دور زدن تحریم‌ها هستند

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با اشاره به رونق گرفتن برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی در خارج از کشور، گفت: رویکرد مدیریت جدید سازمان توسعه تجارت، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و پاویون‌ها در دیگر کشورها است.

به گزارش ایسنا، هومن رازدار در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ‌اظهار کرد: با فروکش کردن کرونا شاهد رونق صنعت نمایشگاهی در کل جهان و ایران هستیم. صنعت نمایشگاهی و به‌ ویژه سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران را قطب و نقطه دور زدن تحریم‌ها می‌دانیم، زیرا جایگاهی است که شرکت‌های خارجی می‌توانند در آن حضور یافته و شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند و ما همواره در حال تدبیر برای بی اثر کردن تحریم‌ها هستیم.

 وی ادامه داد: ماموریت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کمک به توسعه صادرات و توسعه تجارت در کشور است. در ماه‌های گذشته تفاهم‌نامه‌ای با مرکز نمایشگاهی مسکو منعقد کردیم و حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها با بیان اینکه همزمان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به دنبال حضور نمایشگاهی در چند کشور است، اظهار کرد: امیداوریم تا پایان سال بتوانیم رشد مطلوبی در حضور در دیگر کشورها دست یابیم. یکی از مهم‌ترین ابزارهای معرفی توانمندی‌های تولید کنندگان و صنعتگران ایرانی در خارج از کشور، برگزاری نمایشگاه‌ها به معنای برپایی پاویون‌ها، نشست‌های بی تو بی  و ایونت‌هاست و در تلاشیم این موارد را با هم و در کنار هم به پیش ببریم.

 به گزارش ایسنا، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.

این دوره از نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید و ورود به بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید برگزار می‌شود.

 ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود این صنعت، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی برپا شده و در آن انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه‌های خانگی، صنعتی و صحرایی مانند انواع کابینت، سینک ظرفشویی، دستگاه‌های تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم‌های نورپردازی، میز و صندلی آشپزخانه، تجهیزات عمل آوری غذا، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس و کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ، تجهیزات حمام، انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش، تجهیزات سونا و استخر، تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار) در معرض دید عموم قرار گرفت. بیش از ۸۰  شرکت‌کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha