• چهارشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401031812267

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خبر داد:

حمایت بنیاد احسان از آسیب دیدگان سیل و زلزله در خراسان شمالی

حمایت بنیاد احسان از آسیب دیدگان سیل و زلزله در خراسان شمالی
آرشیو

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه آسیب دیدگان ناشی از سیل و زلزله در استان مورد حمایت بنیاد احسان قرار دارند، از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی جدید به آسیب دیدگان سیل یک ماه گذشته در استان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

علی شاهینی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سیل اخیر آسیب‌هایی را به منازل مسکونی، جایگاه‌های دام و لوازم خانگی مردم استان وارد کرده است، اظهار کرد: در زمان حادثه نیز کمک‌های بسیاری به آسیب دیدگان انجام شد اما براساس اعلام فرمانداری‌ها همچنان آسیب دیدگان نیاز به حمایت دارند که از سوی بنیاد احسان این حمایت‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مذکور در دو حوزه عمرانی و تأمین لوازم خانگی انجام می‌شود، افزود: در حوزه عمرانی با کمک و حضور گروه‌های جهادی و مردمی ۱۰۰ میلیون تومان برای منازل مسکونی آسیب دیده در نظر گرفته شده که کار بزودی آغاز خواهد شد و همچنین ۳۹ قلم لوازم خانگی نیز به آسیب دیدگان از سیل اهدا می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان شمالی در خصوص کمک‌های انجام شده در گذشته تصریح کرد: در زلزله سال گذشته در حوزه عمرانی ۳۰۰ میلیون تومان کمک شد و ۱۲۵۰ بسته معیشتی و ۲۳ هزار پرس غذای گرم نیز بین آسیب دیدگان توزیع شد.

شاهینی با اشاره به توزیع ۵۰ کانکس به مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم، ادامه داد: در سیل سال ۹۸ نیز ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه عمرانی و ۸۵۰ پک ۷ قلمی لوازم خانگی به آسیب دیدگان کمک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha