• چهارشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401031812578
  • خبرنگار : 50126

سرپرست پارک علم و فناوری استان ایلام:

جهاد دانشگاهی در انجام کارهای بر زمین مانده موفق عمل کرده است

جهاد دانشگاهی در انجام کارهای بر زمین مانده موفق عمل کرده است

ایسنا/ایلام سرپرست پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: برای به انجام رساندن فعالیت‌های پارک علم و فناوری در سالی که نام آن، ارتباط مستقیم با رسالت‌های این مجموعه دارد ، نیازمند کمک‌های جهاد دانشگاهی هستیم.

دکتر «محمدرضا ولی‌زاده» در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی توانسته است با موفقیت، کارهای بر زمین مانده را به خوبی انجام دهد و بهترین خدمات را در عرصه‌های مختلف به جامعه ارائه کند.
وی با بیان اینکه برای به انجام رساندن فعالیت‌های پارک علم و فناوری در سالی که نام آن یعنی« تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» ، ارتباط مستقیم با رسالت ‌های این مجموعه دارد ، نیازمند کمک‌های جهاد دانشگاهی هستیم، گفت:تولید پایدار در گرو دانش‌بنیان بودن آن است.
سرپرست پارک علم و فناوری استان ایلام ادامه داد: باید همه کمک کنیم که جوانان ما از ایده‌پردازی و نظر دادن ترس نداشته باشند و نکته دیگر این است که ساز و کارها باید طوری پیش برود که محصولات تولیدی تجاری‌سازی شود.
ولی‌زاده تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه اصلاح نژاد دام  و گیاهان دارویی کارهای خوبی را انجام داده و انتظار فعالان این عرصه این است که با فعالیت‌های دانش‌بنیان در این زمینه بتوان کاستی‌های موجود را بزداید.
سید غلامرضا حسینی، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام نیز با اشاره به ویژگی‌های مشترک این نهاد با پارک علم و فناوری اظهار کرد: در زمینه‌ی گیاهان دارویی اکوسیستم کاملی با وجود ، مرکز تحقیقات گیاهان گرمسیری، مرکز رشد گیاهان دارویی، مرکز شتابدهی و  پذیرش دانشجو در این رشته شکل گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام  برای اجرای طرح فناورانه‌ی به‌نژادی دام در استان ایلام، گفت: برای این مهم به دنبال ایجاد ناحیه فناوری دام سنگین هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha