• چهارشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401031812900

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

وزارت دفاع لایحه جامع بازنشستگان نیروهای مسلح را ارائه دهد

وزارت دفاع لایحه جامع بازنشستگان نیروهای مسلح را ارائه دهد

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که لایحه جامع بازنشستگان نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع تهیه و به مجلس ارائه شود.

ابراهیم عزیزی در جلسه مدیران کانون بازنشستگان و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان فارس با امیر گودرزی جانشین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: برای خدمات رسانی بهتر به بازنشستگان نیروهای مسلح، پیشنهاد مشخص ما این است که لایحه جامع بازنشستگان نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع به مجلس ارائه شود تا در قالب این لایحه، خدمات رسانی به این عزیزان نظام مند، منطقی و متناسب با شأن آنها باشد.

به نقل از دفتر نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، عزیزی با بیان اینکه آمادگی کامل در مجلس برای بررسی و تصویب چنین لایحه‌ای وجود دارد، افزود: متأسفانه طی دو سال گذشته لایحه ای در این خصوص به خانه ملت نیامده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: مسائل مرتبط با بازنشستگان همچون درمان، تسهیلات، مسکن و... در قالب یک لایحه جامع خدمات رسانی قابل حل و فصل است لذا انتظار داریم وزارت دفاع هر چه زودتر این لایحه را ارایه کند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه های اقتصادی وابسته به وزارت دفاع نیز باید سهم بازنشستگان نیروهای مسلح را در استخدام ها و تسهیلات رفاهی ببیند.

عزیزی در پایان نیز گفت: برای حل مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح، بانک ها و دستگاههای اجرایی را نیز در استان پای کار خواهیم آورد.

لازم به ذکر است این نشست به دعوت ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در محل اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در استان فارس واقع در شیراز برگزار شد.

در ابتدای این نشست میرزایی مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان فارس و مدیران کانون بازنشستگان نیروهای مسلح در استان، مسایل، مطالبات و مشکلات خود را با امیر گودرزی مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha