• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۳:۱۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401031913051
  • خبرنگار : 71656

گالری‌گردها بخوانند!

گالری‌گردها بخوانند!
عکس تزیینی است

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران و سایر شهرها در پایان هفته.

گستره‌ی کویر

نمایشگاه انفرادی «گستره‌ی کویر» که به نمایش آثار پارسا پاینده اختصاص دارد، در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹
 

گالری‌گردها بخوانند!



لحظه

نمایشگاه انفرادی عکس «لحظه»  که به نمایش آثار علی کاوه اختصاص دارد در گالری خانه هنرمندان ایران تابستان به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر،خانه‌ی هنرمندان ایران درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۳۶۶۷۱
 

گالری‌گردها بخوانند!



طبیعت بی‌جان

«طبیعت بی‌جان» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار رضا بهاروند اختصاص دارد و در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳ تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۹۴۴
 

گالری‌گردها بخوانند!



۱۰۰ اثر از احمد نصرالهی در دوران کرونا

نمایشگاه انفرادی «۱۰۰ اثر از احمد نصرالهی در دوران کرونا» که به نمایش آثار احمد نصرالهی اختصاص دارد، در موزه گالری دیدی به نشانی محمود آباد، مازندران، کیلومتر ۹ جاده، محمود آباد-نور، ایزدشهر، مجتمع فرهنگی هنری دیدی درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۱۱۴۴۵۸۰۹۴۶
 

گالری‌گردها بخوانند!



آنجا که هیچ واژه‌ای نبود

نمایشگاه گروهی «آنجا که هیچ واژه‌ای نبود» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه آسوریک به نشانی ساری، مازندران، سلمانشهر( متلقو)، خیابان نهم دریاگوشه، جنب میدان شهید جهان بین درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۱۱۵۴۶۱۷۷۱۲
 

گالری‌گردها بخوانند!



معماری حرف‌ها و کلمه‌ها

«معماری حرف‌ها و کلمه‌ها» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار محمد احصایی اختصاص دارد و در گالری اکنون به نشانی اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴)، بن بست حریر، پلاک ۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۳۱۳۶۲۴۵۸۶۳
 

گالری‌گردها بخوانند!



هنرمندان معاصر

نمایشگاه گروهی نقاشی «هنرمندان معاصر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری بهارین به نشانی تهران، خیابان کریم خان، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ ، نبش ورشو، جنب داروخانه متروپل، ساختمان ۵۰۹، طبقه اول، واحد ۳ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۴۹۷۴
 

گالری‌گردها بخوانند!



ماندن

«ماندن» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند امیرحسین بیانی، مهدی راحمی، علی گنجوی و سید محمد مساوات اختصاص دارد. این نمایشگاه در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران ،خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۲۹ خرداد ادامه دارد.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸
 

گالری‌گردها بخوانند!



سمفونی خط و سنگ

نمایشگاه گروهی «سمفونی خط و سنگ» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری باغ موزه قصر به نشانی تهران، انتهای خیابان شهید مطهری - بعد از تقاطع دکتر شریعتی - میدان پلیس - باغ موزه قصر درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۳۷۳۹۳
 

گالری‌گردها بخوانند!



المرض الاول لسیاحه العالم الاسلامی

نمایشگاه گروهی «المرض الاول لسیاحه العالم الاسلامی» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری ژینوس به نشانی تهران، خیابان دکترحسین‌فاطمی، ابتدای خیابان‌ ولیعصر، پلاک‌۲۱، طبقه اول در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۷۵۵۷۴
 

گالری‌گردها بخوانند!



بازگشت

«بازگشت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار مریم منصوری اختصاص دارد و در نگارخانه احسان به نشانی تهران، اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۵ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۸۶۱۴۳
 

گالری‌گردها بخوانند!



انتزاع هندسی در نگاه معاصر

نمایشگاه گروهی «انتزاع هندسی در نگاه معاصر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری ژاله به نشانی تهران، خیابان سمیه،بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۱ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۱۱۰۸
 

گالری‌گردها بخوانند!



‎تصویر-ساخته‌ها

نمایشگاه انفرادی «‎تصویر-ساخته‌ها» که به نمایش آثار علی وزیری اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

بی‌برگی

نمایشگاه انفرادی «بی‌برگی» که به نمایش آثار آوین فرهادی اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ تیر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

نقاشان معاصر استان البرز

نمایشگاه گروهی «نقاشان معاصر استان البرز» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه لاله به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله،روبروی پارکینگ طبقاتی درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دو تیر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۶۰۴۹۲
 

گالری‌گردها بخوانند!



مجموعه اصفهان

«مجموعه اصفهان» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار الهام علیرضایی اختصاص دارد و در گالری دوران معاصر به نشانی اصفهان، چهارباغ بالا، ضلع جنوب شرقی چهارراه نظر، بن بست ۱۳(کیانجو)، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۳۱-۳۶۶۷۳۵۴۴
 

گالری‌گردها بخوانند!



کورگُم

نمایشگاه انفرادی «کورگُم» که در گالری آبان به نشانی شیراز، خیابان عفیف آباد، حد فاصل کوچه ۱۸ و ۲۰ درحال برگزاری است، تا تاریخ ۲۵ خرداد ادامه دارد و همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۹۰۲۳۱۱۲۳۱۰
 

گالری‌گردها بخوانند!



سایه فام

نمایشگاه گروهی «سایه فام» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، روز جمعه - ۲۰ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه اندیشه افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۵ خرداد از آن بازدید کنند. زمان بازدید از نمایشگاه ۱۱ الی ۱۷ است. از جمله هنرمندانی که زیر نظر حمیدرضا سعادتی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند میتوان به نگین ابراهیمی، فرشته حصاری، شهرزاد زمهریری، سمانه شکوفه‌فر، نغمه مسندی و ... اشاره کرد. این نمایشگاه به سرپرستی حمیدرضا سعادتی برگزار شده و در آن ۵۴ تابلوی نقاشی از ۲۶ هنرمند با موضوع گل و طبیعت به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

زمین و زمان در قالب تصویر


نمایشگاه انفرادی نقاشی آرمین توحیدی با نام «زمین و زمان» جمعه - ۲۰ خرداد  در گالری ایده آغاز به کار خواهد کرد و درهای آن به مدت ۱۰ روز در گالری ایده برای بازدید عموم باز خواهد بود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «این نمایشگاه حاصل تجربیات من در برخورد با واقعیت و تخیل می‌باشد که به شکل بداهه بر روی بوم خلق شده است. نگاهی تعمق انگیز به برخوردها و رفتارهای بشر دیروز و امروز، چه در جنگ و صلح، چه در عشق و نفرت و... در آثار من موج می‌زند. شروع کار به صورت اسپونتان و مستقیم بر روی بوم شکل می‌گیرد. استفاده از کل سطح بوم به صورت ساپورت سورفیس از مشخصه‌های اصلی کارم است و همانند هنرمندان نائیو به خلق آثارم می‌پردازم.»

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه «زمین و زمان» می‌توانند از ۲۰ خرداد لغایت اول تیرماه، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به گالری ایده به نشانی: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه نمایند.
 

گالری‌گردها بخوانند!



انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha