• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401031913224
  • منبع : نمایندگی سمنان

دولت ریل‌گذاری جدیدی در حوزه فرهنگی آغاز کرده است/ آغاز به‌کار مجدد ۵ فرهنگسرا در استان

دولت ریل‌گذاری جدیدی در حوزه فرهنگی آغاز کرده است/ آغاز به‌کار مجدد ۵ فرهنگسرا در استان

ایسنا/سمنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت سیزدهم ریل‌گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده است.

دکتر محمدمهدی اسماعیلی در آیین آغاز به کار پنج فرهنگسرا در پنج شهر کمتر برخوردار استان در شهرستان آرادان با اشاره به وجود صدها پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار کرد: در دولت سیزدهم، تا پروژه‌های نیمه تمام فعلی تعیین تکلیف نشود.هیچ پروژه ای کلنگ‌زنی نخواهد شد .

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های دولت وجود بالغ بر ۱۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور است ادامه داد: دولت آیت الله رییسی در پی تقویت و استفاده از ظرفیت های سنتی و اصیل ایران اسلامی است.

این عضو کابینه با بیان اینکه دولت به دنبال عدالت فرهنگی در سطح کشور است. افزود: بنای دولت آن است که با نگاه اصیل و فرهنگی به اقشار مختلف ، نگاه عادلانه داشته و خدمات ارائه نماید.

وی به جایگاه ویژه مساجد در حوزه فرهنگی پرداخت و با بیان اینکه مسجد علت موجوده و مبقیه انقلاب اسلامی است اظهار کرد: کارنامه فرهنگی ما وقتی پربار است که شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم.

اسماعیلی به تلاش های این وزارتخانه پرداخت و گفت: تا کنون در دولت مردمی آیت الله رییسی ، بالغ بر ۴۵۰۰ میلیارد تومان مصوبه در حوزه فرهنگ داشته ایم.‌

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اذعان به اینکه دولت ریل گذاری جدیدی را در حوزه فرهنگی آغاز کرده اضافه کرد: ما گام های بلندی را برای توسعه وپیشرفت کشور بر خواهیم داشت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های متعدد استان سمنان پرداخت و افزود: استان سمنان ، طریق الرضاست و افتخار آن را دارد که میزبان زائران حضرت امام رضا است.

این عضو کابینه سیزدهم ادامه داد:خوشبختانه شخصیت های بزرگی از استان سمنان به سراسر ایران و دنیا معرفی شده اند که نشان از ظرفیت بالای نیروی انسانی در این استان است.
به گزارش ایسنا- در آیینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیات اجرایی پنج فرهنگسرایجدید استان در شهرهای کلاته، ایوانکی ، آرادان، شهمیرزاد، بیارجمند آغاز شد.

 این فرهنگسرا در گذشته کلنگ‌زنی شده بودند اما سال‌ها به دلیل نبود اعتبار رها شده بودند و با تخصیص اعتبارات سفر دولت به استان، در سفر امروز اسماعیلی به استان، عملیات اجرایی این پروژه های نیمه تمام از سر گرفته شد..

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha