• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401031913283
  • منبع : نمایندگی سمنان

پیام رئیس جمهور به نکوداشت آیت الله شاهچراغی

تمجید رییسی از لنگرگاه انسجام و وحدت مردم استان سمنان

تمجید رییسی از  لنگرگاه انسجام و وحدت مردم استان سمنان

ایسنا/سمنان رییسی رئیس جمهور با ارسال پیامی به آیین نکوداشت حضرت آیت الله سید محمد شاهچراغی، به تمجید از تلاش های این روحانی برجسته استان سمنان پرداخت و از این روحانی برجسته به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان نام برد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور محترم به مناسبت آیین نکو داشت حضرت آیت الله سید محمد شاهچراغی در سمنان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه این همایش متن پیام رئیس جمهور به نکوداشت نماینده مردم استان در خبرگان رهبری و نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به این شرح است.

من وقّر عالما وقّر ربّه " امیرالمومنین علی (ع)"

"  کسی که آدمی را گرامی بدارد و تعظیم نماید پروردگارش را گرامی و بزرگ داشته است"

 عالمان راستین در تاریخ اسلام همواره نماد مقاومت و ایستادگی و اسوه حیات طیبه و الگوی مجاهدت و ساده‌زیستی بوده اند.‌ تجلیل از مقام شامخ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی " دامت برکاته " تجلیل از مقام عالمی است که در بلندای مراتب علم و معرفت  ،سفر عرفانی خویش را تکمیل کرده و آموزگار اخلاق و ساده‌زیستی بوده است .
ایشان در طول قریب به نیم قرن مجاهدت خود در نهضت امام خمینی(ره) و در مسئولیت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا نموده اند.
 از آنجا که قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه ما لازم است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی " مدظله العالی"  میباشد ، 

 اینجانب نسبت به مبارزات و خدمات خالصانه این عالم وارسته که مصداق " قیام لله " بوده ، کمال قدرشناسی را داشته و امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت ایشان ، ضمن معرفی ابعاد شخصیت این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی ، گام موثری در راه استحکام به بنیاد های اخلاقی و نماد خدمتگزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم عزیز استان سمنان باشد .

                  سید ابراهیم رئیسی


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha