• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401031913291
  • خبرنگار : 50037

"بهرنگ دالوند" رسماً شهردار اسدآباد شد

"بهرنگ دالوند" رسماً شهردار اسدآباد شد

ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه بهرنگ دالوند با تایید و صدور حکم استانداری طی مراسم معارفه امروز رسما شهردار اسدآباد شد، گفت: دالوند اهل استان لرستان شهرستان درود و پیش از این شهردار درود و الیگودرز بوده است.

حمیدرضا مرادی ضمیر در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به آیین معارفه  صبح امروز شهردار جدید اسدآباد در سالن اجتماعات فرمانداری  شهرستان با حضور معاون استاندار و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار، مدیریت عملی، مدیریت شهر به صورت الکترونیکی، جلوگیری از خام فروشی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری، توجه به جوانان و نخبگان به عنوان سرمایه‌های شهرستان از جمله انتظارات شورای اسلامی شهر از شهردار جدید اسدآباد بوده که اعضای شورا برای انتخاب به این موارد و مولفه‌ها توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از شهردار جدید درخواست شده نسبت به بودجه ۱۴۰۱ توجه ویژه داشته و نسبت به تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، تصریح کرد: تکمیل ادامه جاده سلامت، توجه به زیبا سازی ورودی و خروجی شهر، به روز کردن آرامستان، راه اندازی پارک بانوان و زیبا سازی مبلمان شهری از جمله موارد لحاظ شده در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اسدآباد بوده که شهردار جدید باید در تحقق این اهداف لحاظ شده در بودجه اهتمام ورزد.

مرادی ضمیر با اشاره به نبود هتل و مسافرخانه در اسدآباد یاد آور شد: یکی از جمله برنامه‌های شهردار جدید اسدآباد راه اندازی و احداث هتل و مسافرخانه است.

به گزارش ایسنا ،شهردار سابق شهر اسدآباد شاهین کلانتری بنگر در ۲۱ مهر ماه سال گذشته طی حکمی رسماً به عنوان شهردار اسدآباد معرفی شد.

وی در هفتم بهمن ماه پس از ۱۰۳ روز از قبول مسئولیت طی پیامی به خبرگزاری ایسنا از استعفای خود خبر داد و پس از ساعاتی از استعفا انصراف داد،کلانتری بنگر مجدد در نهم اسفند سال گذشته  با گذشت یکماه از استعفای خود اینبار نیز از استعفای دوباره خود خبر داد و  منتخب شدن خود  به عنوان شهردار شهر بابل را اعلام کرد و اعضای شورای اسلامی شهر در ۱۲اسفند ۱۴۰۰ طی جلسه‌ای فوق العاده  با رای اکثریت با استعفای وی موافقت کرده و تا انتخاب شهردار جدید رضا رشیدی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند و به همین واسطه شهرداری اسدآباد از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته تاکنون به صورت سرپرست مدیریت شده است. 

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha