• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401031913396
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

با حضور مشاور رئیس‌جمهور

مشکلات حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری بررسی شد

مشکلات حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری بررسی شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه در دیدار با نهادهای حوزوی چهارمحال و بختیاری به بررسی مشکلات حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسمی دولابی ۱۹ خردادماه در دیدار با نهادهای حوزوی چهارمحال و بختیاری در محل مدیریت حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه ریاست دولت سیزدهم همواره خود را برخاسته از حوزه معرفی کرده است، اظهار کرد: ریاست جمهوری بر حسب عنایت ویژه‌ای که به حوزه دارند دو نفر را در حوزه ارتباط با روحانیت منصوب کرده‌اند که در دو بخش حوزه علمیه و ائمه جمعه مشغول فعالیت و خدمت هستند.

وی با ذکر اینکه برای پنجمین بار ریاست جمهوری را در سفرهای استانی همراهی می‌کند، ادامه داد: در سفرهای اخیر با عنایت ویژه رئیس‌جمهور این همراهی در سفرهای استانی پیش‌بینی شد تا در کنار پرداختن به مشکلات استان‌ها در تمامی ساحت‌ها، توجه و پیگیری مشکلات حوزه‌های علمیه نیز که توسط استان‌ها احصا می‌شوند، مورد پیگیری قرار گیرند.

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه تأکید کرد: هدف از حضور مشاوران رئیس‌جمهور در حوزه روحانیت در استان‌ها در وهله نخست شنیدن سخنان روحانیون و حوزویان است و در گام بعدی این سخنان و پیام‌ها به رئیس‌جمهور انتقال داده می‌شوند.

ابوالقاسمی دولابی تأکید کرد: تلاش شده تا روحانیت در این سفرها گام به گام بیشتر از قبل دیده شود که با ترتیب دادن یک دیدار با حضور یکی از وزیران با روحانیون و طلاب استان‌ها در جریان سفرهای استانی تلاش می‌شود که این مهم محقق شود.

وی بیان کرد: این سفرها به ما کمک می‌کند که شرایط را در استان‌ها احصا کنیم، ضمن اینکه به ما نشان می‌دهد که تا چه اندازه با همکاران خود در حوزه‌های علمیه و مجموعه طلاب و روحانیون هم‌افق هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha