• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401031913416
  • منبع : نمایندگی سمنان

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی سمنان

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی سمنان

ایسنا/سمنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به استان سمنان از پروژه در حال احداث تالار مرکزی سمنان بازدید و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

محمدمهدی اسماعیلی در این بازدید با عوامل اجرایی آن گفت و گو کرد و با مشخصات فنی و اجرایی این پروژه فرهنگی هنری آشنا شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این پروژه با بیش از ۱۰ هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث تالار مرکزی سمنان پیش بینی شده است.

وی گفت: این پروژه در مراحل مختلف ساخته می شود و با تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم ظرف سه سال آینده مرحله اول آن به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،سال ۱۴۰۱ را سال اول اختصاص این اعتبار بیان کرد و گفت: در این پرووژه سالن ها و فضاهای مختلف فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.

در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازدید از این پروژه چگونگی اختصاص اعتبارات تکمیل این پروژه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

مجتمع فرهنگ و هنری (تالار مرکزی) سمنان در زمینی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با مساحت بنای ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود و شامل ۶ طبقه است.

این مجتمع فرنگی و هنری در ضلع جنوبی پارک کومش احداث می شود و شامل یک سالن اجتماعات بزرگ با ظرفیت ۸۵۰ نفر، دو پلاتو تمرین تئاتر با ظرفیت ۵۰ نفر، دو سالن سینما ۷۵ نفری و یک سالن سینما ۱۴۰ نفری است.

مرحله اول این طرح، احداث سالن اجتماعات بزرگ به منظور برگزاری کنسرت‌های موسیقی است. احداث تالار مرکزی سمنان با اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید خود به اتفاق استاندار، نماینده مردم سمنان و جمعی از مسوولان از پروژه های عمرانی سمنان و از جمله مصلی بزرگ سمنان نیز بازدید کرد. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha