• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401031913500

معاون ارشاد فارس اعلام کرد:

توجه به سلایق در صدور مجوزهای موسیقی/ اجرای ۱۷ کنسرت

توجه به سلایق در صدور مجوزهای موسیقی/ اجرای ۱۷ کنسرت

ایسنا/فارس معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با ارائه گزارشی از مجوزهای صادر شده برای برگزاری کنسرت های موسیقی در این استان گفت: در صدور مجوز اجرای موسیقی در فارس، سلایق مختلف را مد نظر قرار داده‌ایم.

سید رسول موسوی نژادیان پنجشنبه ۱۹ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن فعالیت های جمعی هنری، هنرمندان و گروه‌های موسیقی در سراسر کشور دوران سختی را سپری کردند. کرونا علاوه بر تحمیل مشکلات اقتصادی به هنرمندان و فعالان این عرصه، موجب کاهش نشاط اجتماعی در فضای عمومی شهرهای مختلف کشور شد. 

او گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای حمایت از هنرمندان و افزایش نشاط شهروندان شرایط اجرای کنسرت در سالن های مختلف موجود در سراسر استان را با پاسخ مثبت به شرکت های متقاضی فراهم کرده است.

موسوی‌نژادیان افزود: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام و آئین های ایرانی با حضور ۱۸ گروه از سراسر کشور به مدت ۶ روز در اردیبهشت امسال در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نقطه شروع اجراهای موسیقی در استان بود و پس از آن برای ماه‌های خرداد و تیر برنامه ریزی خوبی در شورای موسیقی استان انجام شد تا تمام سلایق امکان بهره مندی از اجراهای پیش بینی شده در شیراز و سایر شهرستان های متقاضی در استان را داشته باشند.

او گفت: اکثر درخواست های شرکت ها در شورای موسیقی استان مورد موافقت قرار گرفته و تعداد محدودی به دلیل همزمانی درخواست با سایر اجراها که امکان متضرر شدن گروههای دیگر را بدنبال داشته باشد و یا ناهماهنگی زمان درخواست با شرایط سالن مورد نظر موافقت نشده است که امکان بررسی مجدد در جلسه های بعدی شورای موسیقی را دارند. 

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: براین اساس کنسرت پرواز همای ۱۷ خرداد در شهرستان خنج، علیرضای قربانی ۱۶ تا ۲۰ خرداد در شیراز، علی یاسینی  ۲۳ و ۲۴ خرداد در لارستان، گروه ولشدگان ۲۶ و ۲۷ خرداد در شیراز، بابک جهانبخش ۲۷ و ۲۸ خرداد در شیراز، سیروان خسروی ۶ سانس خرداد در شیراز/ ناصر زینلی ۲۶ و ۲۷ خرداد در شیراز، علیرضا طلیسچی ۲۸ و ۲۹ خرداد در شیراز، هوروش بند ۳۰ و ۳۱ خرداد در شیراز، آرون افشار ۲ تیر ماه شهرستان فسا، گروه نو نوا ۲ و ۳ تیر در شیراز، سرزمین آفتاب ۲ و ۳ تیر ماه در شیراز، آرون افشار ۳ تا ۵ تیر ماه در شیراز، شهرام ناظری ۴ تا ۷ تیرماه در شیراز، ماکان بند ۱۹ تا ۲۱ تیر ماه شیراز، ارکستر شیراز ۳۰ و ۳۱ تیر ماه در شیراز برگزار شده یا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha