• پنجشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401031913568
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

مسئولین از ظرفیت‌های لرستان در پیشبرد اهداف توسعه ورزشی استفاده کنند

مسئولین از ظرفیت‌های لرستان در پیشبرد اهداف توسعه ورزشی استفاده کنند

ایسنا/لرستان مدیر کل امور ورزشی کارگران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیران و مسئولین از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان در جهت پیشبرد اهداف توسعه ورزشی استان نهایت استفاده را کنند.

کمال تنها امروز پنجشنبه به همراه گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان با تاکید بر اینکه تمامی کارگزاران نظام و دولت از کارشناس تا مدیران و فرمانداران باید شبانه روز و جهادی  در پیشبرد اهداف رشد و توسعه اقتصادی به ویژه ورزش استان کار کنند، اظهارکرد: سه اصل مهمی که می‌توان بسیاری از کارها را حتی با داشتن کمترین امکانات و پشتوانه مالی انجام داد، اعتقاد، روحیه و هدف است چرا که حرکت در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ ورزشی به نوعی گام برداشتن در راه تحقق شعار سال نیز است.

وی با اشاره به تکمیل زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد در نیمه اول سالجاری، خاطر نشان کرد : در بازدیدی که از زمین فوتبال این مجموعه به نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی و دگیر مسئولین داشتیم مشکلات زیرساختی و تامین اعتبار این زمین به زودی با همکاری نهادهای اجرایی استان و کمک نمایندگان مجلس و وزارت مردم رفع می شود و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور ورزشی کارگران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید از ظرفیت واحدهای اقتصادی استان و شهرستان در جهت کمک به ساخت و توسعه مجتمع های ورزشی برای کارگران استفاده و کمک گرفت، افزود : تجهیز و تکمیل چنین مجموعه‌هایی، زمینه‌ساز افزایش روحیه شادی و نشاط در بین قشر کارگر با پرداختن به فعالیت‌های ورزشی و سالم می‌شود که نهایت به نفع تولید و بهره‌روی برای کارفرمایان است که باید در این زمینه مسئولان مربوطه تلاش و اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

در ادامه این بازدید نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان گفت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران از بزرگ‌ترین چمن مصنوعی با استانداردهای روز و با بکارگیری امکانات و تجهیزات مناسب در حال تکمیل شدن است که با تلاش همه مسئولان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس گودرزی تصریح کرد: این فضای ورزشی اولین زمین چمن مصنوعی با ابعاد بزرگ استاندارد در استان است که پیشرفت مطلوبی داشته و در مسیر تکمیل قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha