• جمعه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401032013979
  • منبع : بانک ملی ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران: هیچ کدام از کارکنان شعبه دانشگاه دخالتی در سرقت نداشته اند

رئیس پلیس آگاهی تهران:
هیچ کدام از کارکنان شعبه دانشگاه دخالتی در سرقت نداشته اند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان این که تاکنون دخالت هیچ یک از کارکنان شعبه دانشگاه بانک ملی ایران در سرقت از صندوق های اجاره ای این شعبه محرز نشده است، گفت: براساس مستندات و گزارش های واصله هیچ یک از کارکنان شعبه دانشگاه دخالتی در سرقت از صندوق های اجاره ای نداشته اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران، با بیان این که هیچ کدام از کارکنان شعبه دانشگاه اثبات شده تاکنون مداخله و ارتکاب اعمال مجرمانه ای در سرقت نداشته اند، گفت: برای پیشگیری از سرقت های احتمالی دیگر و همچنین ارتقاء زیرساخت های امنیت شعب، تعامل و ارتباط نزدیک نیروهای حفاظت فیزیکی و فنی بانک با نیروهای متخصص پلیس لازم و ضروری است.
وی گفت:  پلیس بعد از گزارش سرقت از شعبه با تمام توان و ظرفیت  وارد عمل شد و با اقدامات وتلاشهای شبانه روزی ۱۳ نفر از سارقان بانک که بخشی در داخل کشور و بخشی در خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: بخش اعظمی از اموال کشف شده است و تلاش داریم که همه اموال را به بانک ملی ایران تحویل دهیم تا از این طریق اموال کشف شده در اختیار خسارت دیدگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۰ ۲۰:۱۹

رییس و معاون شعبه که هیچ نقشی ندارند توبیخ شدند ولی مدیران حراست و پشتیبانی و اداره ساختمان که مسئول این چیزها هستند هیچ کس کاری با آنها نداشت. بیسوادی انتظامی و قضایی یعنی این

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۰ ۲۲:۲۷

به دلایل کاملا مشخص این نمیتواند یک سرقت باشد :۱-اعلام شده سارقان بسیار باهوش بودند ، اگر باهوش بودند پس چطور اینقدر زود گیر افتادند ۲- وجود صندوق های امانت در بانکها ، با ماهیت امنیتی موجود در کشور ما جور در نمی آید ، چون معلوم نیست چه در داخل این صندوق ها گذاشته میشود ، ... پس این آلارمی بوده برای توقف کار این صندوقها ، یا جلوگیری از تمایل مردم به این صندوقها ...

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۱ ۰۲:۱۵

این همه اطلاعات رو این سارقان از کجا کسب کردن؟! خیلی تعجب آوره. واقعا عمل اینها فسادی بود که زیبنده کشور نبود و باید به عنوان محارب اعدام بشن تا بقیه گوشی دستشون بیاد.