• شنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401032114414
  • خبرنگار : 71625

دانشجویان چگونه بلیط کنسرت «همایون شجریان» را بگیرند؟

دانشجویان چگونه بلیط کنسرت «همایون شجریان» را بگیرند؟

جزئیات دریافت بلیط VIP کنسرت «همایون شجریان» برای دانشجویان اعلام شد.

به گزارش ایسنا، همایون شجریان روزهای یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر ماه با گروه «سیاوش» به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های وزارت کشور به صحنه می‌رود.

«سحر فروزان» مدیر برنامه این کنسرت درباره نحوه قیمت‌گذاری بلیت کنسرت گفت: آقای شجریان طبق وعده‌ای که در روز رونمایی آلبوم «گاه فراموشی» به علاقمندان دادند نظرشان بر این بود که قیمت بلیت‌ها را متعادل و حداقل ممکن بگذارند که افراد بیشتری از این امکان استفاده کنند. بر اساس همین وعده کف قیمت بلیت‌های کنسرت ۱۲۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۳۹۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است تا با این قیمت تعداد بیشتری از علاقه‌مندان بتوانند در کنسرت شرکت کنند.

فروزان درباره اختصاص بخشی از جایگاه VIP به دانشجویان به صورت هدیه توضیح داد: آقای شجریان با توجه به جایگاهی که برای دانشجویان قائل هستند تصمیم گرفتند که بهترین جای این سالن یعنی بخش VIP را برای دانشجویان به صورت هدیه در نظر بگیرند که بابت آن هیچ وجهی دریافت نمی‌شود. منتها برای اینکه تعداد متقاضیان برای این بخش بیشتر از ظرفیت آن جایگاه خواهد بود قرار است طی یک قرعه‌کشی که از ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه ۲۲ خرداد تا ساعت ۱۷:۰۰، ۲۵ خرداد دانشجویان بتوانند شماره دانشجویی خود را به سر شماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ اس ام اس کنند. سپس از طریق نرم‌افزار، قرعه کشی ظرفیتی که برای بخش VIP است را انجام می‌دهیم و به آن افراد اعلام می‌کنیم که کارت دانشجویی و اطلاعات خود را بفرستند که برایشان بلیت صادر و هماهنگی لازم انجام شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۰۰:۲۹

درود برشرف فرزند خلف آواز ایران

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۳

جناب آقای همایون شجریان من سالها با صدای پدر مرحومتان زندگی کردم وخیلی به آن مرحوم وصدای معنوی ایشان علاقمندم اما کشاندن بچه های دانشجوی ما مردم صرفا به بهانه مجانی بودن بلیط کنسرت ازشهرستانها به تهران اصلا وابدا کاردرستی نیست اگر جنابعالی راست ودرست دانشجویان رادوست دارید برای هراستان درمرکزاستان یک کنسرت رایگان بذار تا حسن نیتت اثبات شود. مردم فهیم برای هرحرکت هنرمندان بسیار هوشیارباشید شاید موضوع مهمتر ازیک کنسرت موسیقی باشد .

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۴:۴۱

خداوند نگهدار استاد آوازمون باشه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۶:۳۱

سلام دوست عزیز. ایشان لطف کردند و بخش vip را رایگان گذاشته اند. تعدادش انقدری نیست که به قول شما « کشاندن بچه های دانشجوی ما مردم صرفا به بهانه مجانی بودن بلیط کنسرت ازشهرستانها به تهران» باشد. ایشان بخش ازمابهتران را به دانشجویان اختصاص داده اند. دمشان گرم.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۶:۴۲

گویا استاد هرکاری کنند عده ای طلبکار وجود خواهد داشت.

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۸:۲۵

شما اجازه نده بره تورو خدا همه رو بدبین نکنین انرژی مثبت که نیست این انگیزه های کوچک و مثبت رو هم زهرمارمون نکنین 😖😖😖😖

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۲۲:۵۱

خداییش فکر کن چه میگی، یعنی هر استان راه بیفته برای دانشجوها کنسرت رایگان برگزار کنه؟؟؟ نگفته که حتما از شهرستان ها بیاید، مگه خود تهران دانشجو نداره؟؟؟ یه کنسرت برگزار کرده و لطف کرده به دانشجوها بلیط رایگان داده، همه چیز رو قاطی نکن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۳ ۱۴:۴۳

به نظرت چه توطئه ای در کارهست استاد؟!!!!!! بگذارید مردم زندگی کنند ممنونیم از بزرگواری استاد

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۳ ۱۸:۱۹

متوهمان توطئه

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۳

برادرم آخه تو عمرت دیدی تبریز اچازه یه کنسرتی را داده باشد به خود شجریان پدر اجازه داد که به پسر اجازه داده باشد عجب آدمی هستید نمی تونی جلوی بچه ات رو بگیری دیگران رو متهم نکن یه تبریزی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۵ ۱۷:۱۸

هرکسی طاووس خواهد جور هندوستان کشد! طوری نظر دادین که بنده خدا قراره یه بار کنسرت مجانی بذاره و دانشجوها رو معتاد کنه! که حتی اگر همین هم باشه باز هم من حاضرم معتاد صداش بشم!

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۴:۵۷

دمتگرم روح خسرو آواز ایران شاد آقا زاده اقع شمایید تنتون سلامت

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۹:۲۵

سوال داشتم.....زمان اعلام نتایج قرعه کشی بلیط دانشجویان کی خواهد بود؟ و آیا فرصتی هست که اگر برحسب قرعه پذیرفته نشد دانشجویی....بتونه بلیط شو تهیه کنه با خرید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۷ ۱۳:۴۷

اولا بر خود لازم می دانم از جناب آقای همایون شجریان عزیز بابت این ابتکار جالب صمیمانه سپاسگزاری کنم. جا در پای جای پدر گذاشته اید. درود بر شما. اما به عنوان دانشجوی دکتری علاقمند به صدای ایشان که شماره دانشجویی را ارسال کرده ام خواهشمندم زودتر اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کنند تا بتوانیم در صورت پذیرفته شدن برنامه ریزی زمانی داشته باشیم. سپاس از مهرتان

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۳ ۰۹:۵۴

آقا همایون گرامی کارتان نکو و پیچیدن طنین خوش صدای شما در روح و جان رنجور ملت بزرگ مرهمی است بر دلهای رنج دیده. زنده باد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۴ ۲۲:۴۸

همش دروغه. جایگاه vip کجا بود؟توی این مملکت،هیچ کس دلش برای دانش و دانشجو جماعت نسوخته...چطور می شه از یک دانشگاه،اسم هیچ کس توی قرعه کشی درنمیاد؟؟؟!!!