• شنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401032114452
  • خبرنگار : 50176

معاون وزارت صمت در دیدار با استاندار لرستان مطرح کرد:

ایجاد تحولات اقتصادی در لرستان با همکاری وزارت صمت و مسئولان استانی

ایجاد تحولات اقتصادی در لرستان با همکاری وزارت صمت و مسئولان استانی

ایسنا/لرستان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت از ایجاد تحولات اقتصادی در لرستان با همکاری و تعامل فی مابین وزارت صمت و مسئولان این استان خبر داد.

محمد جواد حاجی حسینی در دیدار با فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهار کرد: دغدغه وزارت صمت پیگیری و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام در استان ها می باشد و این موضوع از مطالبات جدی رئیس جمهور است.

وی گفت: در دوران تصدی فاطمی امین وزیر صمت، اتفاقات خوبی رخ داده و یکی از مهمترین مسایل برطرف کردن مشکلات و اجرای ٩ پروژه تحولی در حوزه خودرو است و نسبت به کیفیت تولیدات خودرو دغدغه‌مند هستیم.

معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد و خودروسازان داخلی هم باید نسبت به ارتقا سطح کیفیت و متناسب سازی قیمت ها تلاش کنند.

حاج حسینی با اشاره به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها بیان کرد: اقدام رئیس جمهور در این راستا مثبت ارزیابی می شود و از خروج سرمایه های ملت ایران به کشورهای همسایه جلوگیری شده و ساماندهی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

وی گفت: ۱۰۶ طرح تحولی توسط وزارت صمت در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در دست اجرا بوده و  در ۴۸۰ شهرستان طرح آمایش تعریف و تنظیم و برای نظرخواهی از ارکان مدیریتی به استان‌ها ابلاغ شده است.

این مسئول اظهار کرد: لازمه ایجاد پیشرفت در کشور ایجاد تحول در بخش‌های مختلف است که وزات صنعت، معدن و تجارت ایجاد تحول در قالب طرح‌های تحولی را در دستور کار دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: لازمه اجرای طرح‌های تحولی در گرو افزایش مشارکت و هم افزایی بوده و در سال جاری افزایش همکاری و تعامل بین بخشی و تعامل با سایر بخش ها ضروری است.

حاجی حسینی بیان کرد: فعال کردن بخش معدن و ایجاد ارزش افزوده برای این حوزه باتوجه به موضوع فرآوری و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد و همچنین توجه به فعالیت دوباره واحدهای تولیدی راکد بویژه در استان لرستان باید بصورت جدی دنبال شود.

وی در پایان با قدردانی از همراهی و دغدغه مندی تیم مدیریتی و نمایندگان لرستان در خصوص مسائل و مشکلات بخش های صنعتی، معدنی و تجاری از پیگیری چندین مسئله ویژه مربوط به واحدهای تولیدی نقاط مختلف استان با هماهنگی نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان استانی در سطح وزارت صمت خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha