• شنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401032114496
  • خبرنگار : 30188

خرید عرقیات اصل

خرید عرقیات اصل

پیش از پرداختن به این موضوع، لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر فرآیند عرق‌گیری به‌درستی صورت نگیرد، همین عرقیات نه‌ تنها نمی‌توانند در رفع برخی اختلالات نقشی داشته باشند؛ بلکه ممکن است به سلامت بدن آسیب بزند.

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت عطارمارکت، با توجه به آشکار شدن خواص دارویی و درمانی عرقیات گیاهی استاندارد شده بر مبنای ماده موثره دارویی کلید محصول صادراتی می‌باشد. میلاد درجه موسس این شرکت با اشاره به روش‌های صحیح استانداردسازی فراورده‌های گیاهان دارویی انجام شده در این مجموعه، افزود روش استخراج عصاره‌های گیاهی در کیفیت مواد موثر موجود در آنها، بسیار تاثیرگذار است و در صورت فراورش صحیح گیاهان دارویی در طی فرایند تقطیر، تمام خواص عرقیات حفظ خواهد شد و تنها در این صورت می‌توان انتظار اثر درمانی داشت.

گلاب و عرقیات و فرآورده‌های گیاهان دارویی موجود در عطار مارکت با نظارت شرکت زرعطار استانداردسازی و تهیه شده و آنالیز این محصولات در آزمایشگاه مرجع (مورد تایید سازمان غذا و دارو) پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

با پیشرفت فضای مجازی و فروش کالا به صورت آنلاین دسترسی به این محصولات بسیار آسان‌تر از قبل شده است. چنانچه تمایل به خرید اینترنتی عرقیات و محصولاتی مشابه دارید، فروشگاه‌های آنلاین نظیر دیجی‌کالا، اسنپ مارکت، عطارمارکت و ... مکان مناسبی برای رساندن شما به خواسته‌هایتان خواهند بود!

عرقیات گیاهی از تقطیر مواد فرار موجود در اندام‌های مختلف گیاهان همراه با بخار آب به دست می‌آیند و اگر به درستی فرآوری شوند، تمام مواد موثره دارویی گیاه را در ترکیب خود دارند. رایحه برخی گیاهان دارویی می‌تواند گیرنده‌های عصبی بویایی را تحریک نموده و بر روند ساخته شدن هورمون‌ها، حرارت، سوخت و ساز و سیستم ایمنی بدن اثر بگذارند.

خواص عرقیات گیاهی 

عرق گیاهی

طبع خواص
گلاب

گرم و معتدل

ایجاد آرامش و نشاط، پاک‌کننده پوست، کاهش استرس و اضطراب، تقویت‌کننده بدن، کمک به بهبود عملکرد ایمنی بدن

عرق هل

گرم و خشک

بادشکن، بهبود سوءهاضمه، رفع گلو درد، رفع بوی بد دهان، ایجاد شادابی و نشاط

عرق نعنا

گرم و خشک

تقویت‌کننده سیستم گوارش، رفع دل‌درد و دل‌پیچه و معده درد

عرق کاسنی

سرد و  تر

تصفیه کننده خون، مقوی کبد، ضد جوش و لک، درمان بیماری های پوستی و سفید کننده پوست

عرق خارخاسک

سرد و تر

تقویت قوای جنسی، مفید جهت گرفتگی های کلیه و مثانه، ادرار آور، ضد قولنج‌های گرم مزاجان

عرق رازیانه

گرم و خشک

تقویت هورمون های بانوان، باز کننده گرفتگی کبد، شیرافزا و قائده‌آور، خونساز، مفید جهت ضعف مفاصل

عرق بیدمشک

سرد و تر

رفع گرفتگی های کبد، تب بر و ضد یرقان، مدر و خواب آور

عرق بوقناق (زول)

گرم و خشک

درمان کولیت و تولید صفرا، کاهنده قند خون، ضد سموم کبد و باز کننده مجاری کبد، ضد جوش صورت، ضد نفخ معده و روده

خرید عرقیات اصل

نکاتی در مورد خرید عرقیات گیاهی اصل

نکته مهم در خرید عرقیات گیاهی این است که در هنگام خرید به مجوزهای وزارت بهداشت نظیر سیب سلامت، آرم استاندارد و ‌تاریخ مصرف توجه کنید. علاوه بر موارد ذکر شده توجه به برخی نشانه‌ها می‌تواند برای تشخیص عرقیات گیاهی اصل مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از آن‌ها، رنگ عرقیات است که باید بدانید کدام یک از عرقیات گیاهی بی‌رنگ و شفاف و کدامیک از آن‌ها بصورت کدر یا شیری هستند که معمولاً برخی عرقیات غلیظ و اصطلاحاً دو آتشه مانند عرق نعنا غلیظ دیگر شفاف نیستند. به‌ علاوه عرقیات گیاهی اصل نباید جز خود عرق که مایع است، چیز دیگری داشته باشد. این ذرات جامد همان چوب و اضافات گیاه است که نشان از کیفیت پایین محصول دارد. نکته مهم دیگر در مورد ذرات جامد درون عرقیات گیاهی، ممکن است پتانسیل فاسد شدن داشته باشند که همین باعث فاسد شدن خود عرق هم می‌شود.

در سال‌های اخیر تمایل افراد به سمت خریدهای اینترنتی بیشتر شد و افراد برای رفع نیاز روزانه و صرفه جویی در زمان و همچنین پر کردن اوقات فراغت اقدام به استفاده از سایت‌های مختلف کردند. اما اینکه در زمینه خرید عرقیات گیاهی به کدامیک می‌شود بیشتر اعتماد کرد، موضوعی است که در این مقاله به آن هم پرداخته خواهد شد.

چگونه به خرید اینترنتی عرقیات گیاهی اطمینان کنیم؟

 در دنیای امروز خریداران بالقوه زیادی در فضای مجازی حضور دارند که با پیشرفت تکنولوژی امکان خرید اینترنتی محصولات مورد نیاز زندگی برای آنان فراهم شده است و تنها با چند کلیک ساده و حتی با استفاده از گوشی هوشمند به راحتی می‌توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

نکته مهم در خرید عرقیات گیاهی به صورت اینترنتی این است که به فروشگاه های معتبر و دارای مجوزهای لازم مراجعه نمایید. اما چه مجوزهایی برای فعالیت قانونی یک فروشگاه اینترنتی عرقیات گیاهی لازم است تا در صورت کلاهبرداری خسارت وارده قابل پیگیری باشد؟

  • مجوزهایی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک فروشگاه آنلاین خرید عرقیات معتبر داده می شود که مهمترین آن ها عبارتند از نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد و همچنین نماد ساماندهی پایگاه های اینترنتی یا نماد رسانه!
  • نکته بعدی، اینکه در عرصه تولید کمتر دیده شده که تولیدکنندگان مدارکی دال بر کیفیت و اصالت محصول خود منتشر کنند. پس اگر جایی با این سری مدارک - که مورد تایید مراجع رسمی و قانونی است - مواجه شدید با اطمینان خاطر می‌توانید خرید کنید. حال آن که وبسایت عطارمارکت بمنظور جلب اعتماد بیشتر مشتریانش و نشان دادن حسن انجام کار خود آنالیز محصولات تولید شده تحت نظارت خود را منتشر کرده است.
  • پاسخگویی به نیازهای مختلف افراد، متنوع بودن محصولات می‌تواند از دیگر موارد ضروری برای اطمینان به یک فروشگاه اینترنتی عرقیات گیاهی باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha