• شنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1401032114741
  • خبرنگار : 80001

آغاز ساخت ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در چیتگر

آغاز ساخت ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در چیتگر

عملیات اجرایی ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب تفاهم‌نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.  

به گزارش ایسنا، عصر امروز آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحد مسکونی در مجموعه چیتگر با حضور رستم قاسمی - وزیر راه و شهرسازی و امیر دریادار سیاری - رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

با تفاهمنامه دو وزارتخانه راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن و با استفاده از تسهیلات این طرح انجام خواهد شد.

این پروژه در ۱۷۰ هکتار در چهار پهنه و ۶۳ برج احداث خواهد شد. مدت زمان اجرای پروژه ۳ تا ۵ سال در نظر گرفته شده است.

طرح مذکور پایلوت شروع عملیات اجرایی برنامه‌های مشترک ساخت مسکن وزارت راه و شهرسازی با سایر نهادها و وزارتخانه خواهد بود.

این اولین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر تهران محسوب می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۲ ۱۵:۲۱

سلام چگونه می تونیم در طرح ثبت نام کنیم چون استان تهران رو که میزنیم نوع شهر تهران میزنیم نمییاره ممنون میشم راهنمایی کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۰۷ ۰۱:۱۲

سلام بنده شصت ویکسالمه پنجاه وهشت ساله ساکن تهرانم ایثارگر وجانباز زیر بیست و پنج درصد هستم ایا در چیتگر میتوانم ثبت نام کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۳ ۲۰:۴۸

سلام ما سال قبل در طرح ملی مسکن ثبت نام کردیم و شهر تهران و انتخاب کردیم ولی ما رو به خاطر انتخاب نادرست شهر رد کردن ، حالا که شهر تهران پروژه داره چرا ثبت نام نمی کنند میفرستن پرند و هشتگرد ، اینم چارتا عکس گرفتن میره پیش پروژه تهرانسر معلوم نیست به چه کسانی میخوان بدن

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۸ ۰۲:۰۳

سلام کی باید ثبت نام چیتگر رو انجام بدیم ماکه صادره از تهران هستیم و۴۰ساله تهران هستیم چرابایدازشهردورباشیم وبریم جای دیکه ممنونم جواب ماروبدید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۲۱:۱۰

سلام خیلی ممنون از اینکه این مقاله را در اخیتار ما گذاشتین من برای این نهضت خیلی منتظر بودم تا اینکه برای اولین در یکی از سایت های ایرانی به اسم ایران ملک این خبر خوب را دیدم و الان از سایت شما دارم می بینم وافعا یک فرصتی خوبی است برای تمامی ایرانیهای که اجاره نشین هستن .