• یکشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401032215199
  • خبرنگار : 50038

نهضت جهادی برای ارتقای نشاط اجتماعی در ملایر

نهضت جهادی برای ارتقای نشاط اجتماعی در ملایر

ایسنا/همدان شهردار ملایر به بهره ‌برداری از بوستان‌های محله ‌ای به عنوان نهضتی جهادی در راستای ارتقای نشاط اجتماعی اشاره کرد و از اتمام عملیات بهسازی و بهره‌ برداری از "بوستان محله‌ای شبنم"، واقع در بلوار هفت تیر خبر داد.

مجید فرجی افزود: این بوستان با هدف ارتقای کیفیت محیط شهری، خدمات رسانی بهینه و مطلوب، افزایش سطح سلامت شهروندان و ارتقای زیبایی بصری احداث شده است.

وی به تأثیر مستقیم احداث بوستان‌ها بر توسعه نشاط اجتماعی اشاره و اظهار کرد: با تلاش  نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، عملیات بازپیرایی و بهسازی محوطه بازارچه اوقاف با عنوان "بوستان شبنم" در مساحتی افزون بر ۱۵۰۰ مترمربع انجام شد.

شهردار ملایر با بیان اینکه در این راستا عملیات تسطیح و محوطه ‌سازی، جدولگذاری، سنگفرش، تکمیل مبلمان شهری، احداث باغچه، کاشت چمن و گل‌های دائمی انجام شده است، افزود: افزایش رفاه اجتماعی از اهداف بهسازی بوستان‌های محله ‌ای است.

وی بیان کرد: احداث و بهسازی بوستان‌های محله‌ای، به عنوان بخشی از فضای سبز شهری از موضوعات مهم در طراحی و برنامه ‌ریزی شهرهای معاصر است و در این راستا عملیات تسطیح و محوطه ‌سازی، جدولگذاری، لوله ‌گذاری و انتقال آب، سنگفرش، تکمیل مبلمان شهری، احداث باغچه، کاشت چمن، درخت، درختچه، گل‌های فصلی و دائمی در "بوستان امین" به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع انجام شده است.

فرجی خاطرنشان کرد: توجه مسئولان به رفاه و آسایش شهروندان نقشی بسیار مهم و تأثیرگذار در تحقق اهداف مدیریت شهری دارد و تلاش می‌کنیم در راستای توسعه همگون فضاهای سبز شهری و احترام به مطالبات شهروندان، خدمات عمومی در تمامی محلات شهر ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، وی در پایان ابرازامیدواری کرد که با احداث و بهسازی بوستان‌های محله‌ای بتوانیم در ایجاد محیط شاداب در سطح محلات و جلب رضایت‌مندی همشهریان گام برداریم.

نهضت جهادی برای ارتقای نشاط اجتماعی در ملایر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha