• یکشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401032215447
  • خبرنگار : 30188

 7 روش افزایش امنیت سرور مجازی با نوین هاست

 7 روش افزایش امنیت سرور مجازی با نوین هاست

سرور مجازی چیست؟ در تعریف کلی از سرور مجازی یا وی پی اس (VPS )  می‌توان به این نکته اشاره نمود که سرور مجازی ماشین های مجازی هستند که از طریق مجازی سازها به واحدهای کوچکتر تقسیم شده و روی سرور اختصاصی قرار گرفته اند و دارای میزان مشخصی از رم، سی پی یو، هارد و …. بوده  که دراختیار کاربران قرار می‌گیرند و این درحالیست که میزان کارایی و دسترسی در سرور مجازی بسیار وسیع‌تر از کامپیوترهای خانگی خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از نوین هاست، در ادامه با نوین هاست همراه باشید.

چگونه امنیت سرور مجازی خود را افزایش دهیم؟

اگر سرور مجازی را انتخاب می نمایید مهم است که امنیت سرور را در مقابل حملات افزایش دهید در این صورت  راهکار هایی  برای افزایش امنیت در سرور مجازی وجود دارد که به آن ها خواهیم پرداخت.

انتخاب پسورد قدرتمند

در ابتدا  یک رمز عبور  پیچیده  و طولانی  برای سرور مجازی خود  ایجاد کنید، رمز عبور نامناسب می تواند سرور شما را  با مشکلاتی مواجه کند.

به روز رسانی سیستم عامل

 مورد دیگر در راهکارهای افرایش امنیت در سرور  این است  که در اسرع وقت باید  سرور را به روز رسانی  کنید و به روز رسانی  می‌تواند سرور  شما را در برابر خطرات محافظت کنند.

تهیه بکاپ از سرور مجازی

 نکته دیگر برای افزایش امنیت در سرور مجازی  در امان  نگه داشتن  اطلاعات و داده‌های سرور است بکاپ‌ها را در  محیطی امن ذخیره نمایید  تا در صورت بروز مشکل  بتوانید از  آن استفاده کنید.

تغییر پورت پیش فرض

اطلاعات ویندوز روی پورت پیش فرض  قرار دارد که عمومی است و مورد حملات و سوءاستفاده از منابع سرور قرار می گیرد و راحت‌ترین راه برای  افزایش امنیت سرور مجازی  تغییر پورت پیش فرض است.

نصب آنتی ویروس

  ورود نرم‌افزارهای مخرب و ویروس و ...  می‌توانند وارد سرور مجازی شما شوند و امنیت سرور را دچار اختلال کنند،  بنابراین  می‌بایست روی سرور مجازی خود آنتی ویروس نصب نمایید.

تنظیم فایروال

  آنتی ویروس و فایروال  با یکدیگر تفاوت دارند و برای داشتن امنیتی بالاتر بهتر است هر دو آن‌ها را استفاده نمایید.  سیستم عامل‌ها دارای فایروال پیش‌فرض  هستند  و می‌بایست فایروال را فعال کنید. استفاده از فایروال مزایای  زیادی  برای جلوگیری از  نرم‌افزارهای مخرب و .... را به همراه دارد  اگر  از پروسه هایی همانند اطلاعات  کارت اعتباری  در سرور مجازی  استفاده می‌نمایید، می‌بایست  تنظیمات فایروال را  براساس  فرآیند های  خود انجام دهید.

پارتیشن بندی دیسک

  دیسک را  جز به جز تفکیک نموده و فایل ها، اسناد  در خصوص سیستم عامل  را از فایل های کاربران جدا سازی  کرده و فایل های  کاربران را پارتیشن مجزا در نظر  می‌گیریم.

و در آخر  انتخاب  شرکت ارائه دهنده میزبانی است که نوین هاست همواره درتلاش بوده با تحویل در کمترین زمان ممکن و پشتیبانی مناسب به منظور برطرف کردن اختلالات پیش آمده در طول مدت همراهی ، شما عزیزان را در بهره مندی از سرویس با خدماتِ درخور یاری دهد. جهت مشاهده و سفارش انواع سرور مجازی وارد لینک https://www.novinhost.org/vps/  شده و پلن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نوین هاست با دراختیار قرار دادن مدیریت کامل سرور در اختیار شما همراهان گرانقدر ایمنی از محفوظ ماندن اطلاعات شما را تضمین خواهد کرد و همیاران فنی نوین هاست همواره در طول مدت همراهی شما درکنارتان خواهد بود و راه اندازی سرویس  به 1 الی 5 ساعت تا یک روز کاری زمان نیاز دارد که پس از راه‌اندازی اطلاعات و تمامی لینک‌های آموزش به ایمیل ثبت شده در پنل ارسال خواهد شد و می‌توانید در صورت بروز هرگونه سوال و اختلالی در صورت تمایل با تیم فنی نوین هاست درارتباط باشید تا درکمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کنند.

در صورتی که تمایل دارید در فضایی ایمن و با برخورداری به امور خود بپردازید، نوین هاست  انتخابی مناسب  برای خرید سرور مجازی ایران و خارج شما خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha