• دوشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401032315827

عضو کمیسیون امنیت ملی:

تهدیدات رژیم صهیونسیتی، عملیات روانی است

تهدیدات رژیم صهیونسیتی، عملیات روانی است

ایسنا/البرز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد تهدید اسرائیل به مواجهه مستقیم با ایران گفت: نوع طرح این موضوع از سوی رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه عملیات روانی دارد و باعث مستحکم تر شدن ملت ایران است.

زهره الهیان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: رویارویی رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته و این رژیم همواره دشمنی خود با ایران را نشان داده است. جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که در مقابل تمام تهدیدها ایستاده و اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا جرأت حمله به کشورمان را نداشتند از اقتدار ایران در زمینه دفاعی و حضور مردم است.

 وی ادامه داد: امروز شرایط بسیار متفاوت از ۴۰ سال قبل است و جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان وجود دارند و کوچکترین تحرک دشمنان نظام منجر به هدف قرار گرفتن منافع آن‌ها در کل دنیا می‌شود. به دنبال شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان منافع آمریکا و عاملان ترور سردار را تهدید کرده است. 

وی خاطر نشان کرد: نوع طرح این موضوع از سوی رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه عملیات روانی دارد و این نوع عملیات روانی باعث مستحکم تر شدن ملت ایران می‌شود. 

الهیان همچنین در پرسش به رویکرد مجلس در مورد برجام اظهار کرد: طرف مقابل علی‌رغم وعده و وعیدهایی که می‌دهد همکاری لازم را ندارد و قطعنامه شورای حکام نیز ثابت کرد که به دنبال همکاری با جمهوری اسلامی ایران نیستند بلکه بیشتر به دنبال بهانه‌تراشی و دشمنی هستند و حاضر نیستند حقوق ایران را به رسمیت بشناسند؛ بنابراین این نوع حرکات مغرضانه سیاسی اثرات سوء خود را بر مذاکرات برجام می‌گذارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرط مجلس برای ادامه مذاکرات لغو تحریم‌ها و انتفاع اقتصادی کشور است و اگر مذاکرات نفعی به حال ملت نداشته باشد ادامه آن ممکن نیست و باید با حمایت از ظرفیت های داخلی و مدیریت جهادی بتوانیم از پتانسیل های درون کشور استفاده کنیم و اقتصاد خود را معطل برجام نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha