• دوشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401032316408
  • خبرنگار : 50038

دستگیری ۱۲ متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر

دستگیری ۱۲ متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری ۱۲ متهم و کشف شش دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای ‏طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: اجرای مستمر و موثر طرح های ارتقای امنیت ‏اجتماعی که از مطالبات مهم شهروندان است به طور جدی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.‏

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد ساکی به دستگیری پنج سارق موتورسیکلت و قطعات خودرو، شش مال خر، یک نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت شامل شش دستگاه سرقتی، سه دستگاه دارای ارکان مخدوش و توقیف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پلیس آگاهی در یکی از روستاهای شهرستان اشاره کرد.

وی اظهارکرد: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و شناسایی و دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب طی هماهنگی با دستگاه قضایی مرحله دیگری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با بهره گیری از توان پلیس های تخصصی، عوامل ستادی، پاسگاه انتظامی زمان آباد و یگان امداد با محوریت پلیس آگاهی به مرحله اجرا درآمد.

این مقام مسئول افزود: در نتیجه این طرح تعداد پنج سارق موتورسیکلت و قطعات خودرو، شش مال‌خر و یک خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه های آنان مقادیر قابل توجهی قطعات و لوازم سرقتی خودرو شامل ضبط و پخش و رینگ خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای و کشف هشت فقره انواع سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از اموال و تجهیزات دولتی مانند خودپردازها، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

ساکی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم را که از مجرمین سابقه دار بوده را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حین سرقت از دستگاه خودپرداز بانک دستگیر کردند، در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به هشت فقره انواع سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha