• سه‌شنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401032416982
  • خبرنگار : 71594

درخواست نماینده مراغه از دولت برای تسریع در ارائه لایحه نظام هماهنگ پرداخت

درخواست نماینده مراغه از دولت برای تسریع در ارائه لایحه نظام هماهنگ پرداخت

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا هرچه سریع تر نسبت به ارائه لایحه نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند تا بی عدالتی ها خاتمه یابد.

به گزارش ایسنا، علی علیزاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نفت در رابطه با مشکل سوخت کمپرسی داران، بیان کرد: سهمیه سوخت این رانندگان 200 لیتر است که عملا آنچه که شرکت نفت در اختیار آنها قرار می دهد به 60، 70 لیتر نمی رسد.

وی افزود: کمپرسی داران هم در این جامعه زندگی می کنند و وضعیت بد معیشتی شامل آنها هم می شود و خانواده، قسط و اجاره دارند. لذا وزارت نفت برای تامین گازوئیل خودروی این افراد اقدام عاجل انجام دهد تا حداقل در این فصل کاری بتوانند کار کنند.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکر دیگری خطاب به دولت و رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور، وعده دادید که لایحه نظام هماهنگ پرداخت را به مجلس ارائه می دهید، الان یکی از معضلات اصلی در کشور بحث فاصله حقوق و مزایای بین سازمان ها و نهادهای مختلف است که عین بی عدالتی است و عامل اصلی نارضایتی ها می باشد. کارکنان سازمان ثبت احوال کشور، وزارت ارشاد، شهرداری شهرستان ها، جهاد کشاورزی و صمت از فاصله حقوق و مزایایی که با سایر نهادها دارند عموما گله مند و ناراحت هستند. بنابراین انتظار می رود که دولت هر چه سریع تر نسبت به ارائه لایحه نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند تا این بی عدالتی خاتمه یابد.

نماینده مردم مراغه در تذکر به وزیر دارایی نیز تاکید کرد: تعداد زیادی از جوانان فداکار این مملکت به عنوان نگهبانان مسلح مدافعان امنیت بانک ها در سیستم بانکی کشور فعالیت می کنند که قرارداد و حقوق مزایای درستی ندارند. تبدیل وضعیت استخدامی، مطالبه اصلی و اول این افراد می باشد، لذا لازم است که وزیر این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha