• سه‌شنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401032417057
  • خبرنگار : 71505

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۸ پلاک ثبتی تهران در شورای شهر

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۸ پلاک ثبتی تهران در شورای شهر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه‌شنبه ۸ پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفتادمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار داشتند که در همین راستا شربیانی به پلاک ثبتی ۲۳۹۵۱۲۶۵۸ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۸۳۴ مترمربع در منطقه ۲ واقع شده و در سند آن یک قطعه باغ عنوان شده است. حد نصاب درختان مورد نیاز آن ۱۰۳ اصله است که در حال حاضر ۲۶۳ اصله درخت در آن گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۱۹ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۳.۱۱۲ نیز اشاره کرد و گفت: این زمین به مساحت ۱۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع در منطقه ۲۱ واقع شده و در سند آن یک قطعه باغ عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۱۹ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۶۷۷۷۹  افزود: این زمین به مساحت ۲۱۱۲ مترمربع در منطقه یک واقع شده که حد نصاب درختان آن ۸۳ اصله است و در حال حاضر ۱۷۷ اصله درخت در آن گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۱۸ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۴.۴۴۶۴نیز اشاره کرد و گفت: این زمین به مساحت ۳۷۵ مترمربع در منطقه ۲۱ واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین مشجع عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۸ رأی مخالف و ۵ رأی موافق رأی به غیرباغ بودن این زمین دادند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۷۰.۲۷۶۲۵ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۹۶۴ مترمربع در منطقه ۳ واقع شده و در سند آن یک قطعه باغ اعلام شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱.۱۱۰ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در منطقه یک واقع شده است. حد نصاب درختان آن ۵۹ اصله است که در حال حاضر ۱۶۳ اصله درخت در آن گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران با یک رأی مخالف و ۱۶ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۷۲ نیز افزود: این زمین به مساحت ۱۹۵۸ مترمربع در منطقه یک واقع شده و حدنصاب درختان لازم آن ۱۰۶ اصله است که در حال حاضر ۱۰۹ اصله درخت در آن گزارش شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۱۷ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۹۸۶۳۲.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۱۰۶ مترمربع در منطقه ۲۰ واقع شده و در سند آن گستره غالب این پلاک دارای انبوهی از درختان عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران پس از بحث و بررسی با ۱۵ رأی با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha