• چهارشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401032517451
  • خبرنگار : 50046

کشف داروهای غیرمجاز، ماینر و قطعات یدکی قاچاق توسط پلیس در خراسان شمالی

کشف داروهای غیرمجاز، ماینر و قطعات یدکی قاچاق توسط پلیس در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۶ هزار و ۴۴۷ عدد انواع داروهای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش داروهای غیر مجاز در سطح شهر گرمه می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل ماموران محل فروش این داروها مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه فروشنده داروهای غیر مجاز دستگیر و تعداد ۶ هزار و ۴۴۷ عدد انواع قرص غیر مجاز و همچنین ۵ هزار و ۹۸۰ نخ سیگار به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ دستگاه ماینرغیرمجاز در "اسفراین" 

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و استخراج ارز دیجیتال در واحد صنفی اش در سطح شهرستان اسفراین نموده ،که موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از واحد صنفی تعداد ۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند .

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

سرهنگ روهنا بیان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

کشف قطعات یدکی خودرو قاچاق در "شیروان" 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف قطعات خودرو قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان شیروان خبر داد. 

سرهنگ مجید یگانه پور افزود: در راستای برخورد با فروشندگان کالای قاچاق در سطح شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شیروان موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران تعداد ۷ باب فروشگاه قطعات یدکی خودرو را بازدید کردند، افزود: در بازدید از این فروشگاه ها تعداد زیادی اقلام قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه در این رابطه ۷ نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدندف از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha